V-Max, zou het dan toch nog ooit lukken?

Tjonge, zie dit topic voor het eerst!

- respect voor de bouwer. Dan moet je echt 2 rechterhanden hebben,
- plezier voor de eigenaar gewenst. vind em echt mooi.
Bouwer is Paul Ritzen , met mijn dank 😎 en veul centen , maar dat hoort bij het spelletje ...
 
Houd dat riempje het , heb wel eens gelezen dat zo’n blower best een hoop vermogen vraagt?
Mooi ding ( op het zadel na 😁
 
Houd dat riempje het , heb wel eens gelezen dat zo’n blower best een hoop vermogen vraagt?
Mooi ding ( op het zadel na 😁
Eerlijk gezegd ..ik ben ook geen fan van het zadel van een v-max het doet me net iets te veel denken aan een paardenzadel 😏 anderzijds ik heb zowat alles veranderd wat functioneler en cooler kon ( liefst tesamen ) . Daarentegen..een fantsoenlijker alternatief ben ik nog nergens tegengekomen met in het achterhoofd wetende dat we praten over smaken wat vaak lijdt tot oneindige discussies..
 
Zadel komt toch vast wel een keer, custom ofzo?

Het zadel van mn TL aanpassen is het makkelijkste dat ik er ooit aan heb gedaan. Ijzerzaag blad, hout rasp, stofmasker, nietpistool. Maar misschien is dat lastiger bij zachter schuim.

Sheapt.gif
 
Zadel komt toch vast wel een keer, custom ofzo?

Het zadel van mn TL aanpassen is het makkelijkste dat ik er ooit aan heb gedaan. Ijzerzaag blad, hout rasp, stofmasker, nietpistool. Maar misschien is dat lastiger bij zachter schuim.

Sheapt.gif
Vergeet niet dat de tank(opening) van een v-max bereikbaar is met een soort schanier-systeem onder het zadel !
 
Custom zadel uit Amerika laten komen. Van Sean morley. Hele mooie Maar zeker ook goede zadels. Kun je het een stuk langer op volhouden. Maar goed. Uiteindelijk blijft het gewoon kut op een vmax
 
Gewoon eens kontakt opnemen met Niklas, de 'Sitzbankbezieher' uit Solingen. Dan krijg je er een geweldig zadel voor terug; helemaal naar jouw smaak, betaalbaar en zeer comfortabel.
 
Vet ! Erg goed. Spiegels zijn te hoog en te chroom. Kleiner en zwart dus. Koplamp ook zwart maken. SWS je kleuree beperken er zijn er nu teveel. Ik zou chroom/blank alu weghalen en zwart maken.

I agree..Ik ga zoveel mogelijk naar zwart en rood toe ..
 

Bijlagen

  • received_364860427716295.jpeg
    received_364860427716295.jpeg
    125 KB · Weergaven: 16
  • Leuk
Waarderingen: huls
Wat een gaaf ding, vooral die achterkant met de korte 'ducktail' en dat achterlicht..!
Ik moet je teleurstellen Loki...feit dat hem een langere achterarm heef 'slurpte' de achterband bij een stevige doorvering mijn hele nummerplaat , pinkers etc..onder mijn ducktail... best verwarrend thuiskomend van een kort ritje en je afvragen waar je nummerplaat is gebleven ..anyway...paar daag liggen klooien .. achterlicht vervangen door een kleiner led achterlicht zodat de nummerplaat hoger zit.. de laatste foto is zoals het voordien was ..als iemand dat achterlicht wil..met wat rubber van mijn achterband op ..laat maar weten ..for free..en ja ..een Belg
 

Bijlagen

  • received_352268395644688.jpeg
    received_352268395644688.jpeg
    193,4 KB · Weergaven: 41
  • received_450134082443077.jpeg
    received_450134082443077.jpeg
    199,9 KB · Weergaven: 35
  • received_421697908622886.jpeg
    received_421697908622886.jpeg
    219,2 KB · Weergaven: 29
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Loki
Terug
Bovenaan Onderaan