Upgrade software (update 23:25: klaar)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het valt me op dat als ik zoek op een bepaalde text in bijvoorbeeld 1 topic dat de zoekresiltaten door elkaar heen staan wat datum en tijd betreft.. erg onhandig..

Zou fijn zijn als de zoek resultaten op datum gesorteerd worden of kunnen worden.

EDIT; ik heb het dan over de snelzoek functie en niet over het geavanceerd zoeken.
 
Ruud, bij het "markeer forums als gelezen" krijg je ook nog een engelse reply

1393448
 
@Duderuud als je in een topic een link naar een post, niet zijnde de startpost maar een antwoord zet krijg je toch de startpost te zien. Kan niet de bedoeling zijn toch, ik wil namelijk helemaal de startpost niet laten zien
 
Dus de link naar de post is goed, alleen lees ik hier niet eens de startpost maar de inhoud van een willekeurige post de eerste post op de pagina???.

welke weet ik niet maar misschien wel die boven aan de pagina. komt op mij minstens als verwarrend over.

Image2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hier staat ook nog wat Engelands:
First name
Last name
Gender
Occupation
Education
Subtitle

Die subtitle is 't oude onderschrift wat niet meer gebruikt wordt, toch? Kan die er niet gewoon uit om verwarring met de 'Aangepaste titel' te voorkomen?
 
@Duderuud

Nog net effe voor mijn permban

1406065


Ik had dat tweede bericht als besta antwoord aangemerkt, het is ook groen, maar omdat het -ten onrechte- naar Off Topic is verhuist kan het forum(software) er niets meer mee, je kan dus het hele bericht nog steeds behandelen als beste antwoord, maar vinden doet-ie het niet

(sorry voor die ongelezen likes, maar dat is haast niet bij te houden voor mij)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan