Upgrade software (update 23:25: klaar)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Engels in edit box:
1370851
 
Dat van die (prive)berichten kan toch nooit de bedoeling zijn.
Ook al zou mijn naam/email/telefoonnummer er niet bij staan, dan nog heb ik er geen behoefte dat het hele forum mijn "conversatie" mee kan lezen.

Denk niet dat de mensen waar je nu de (prive)berichten van kunt lezen, dit ook weten.................kan het me niet voorstellen.
 
Daarbij lijkeserver error
Dat van die (prive)berichten kan toch nooit de bedoeling zijn.
Ook al zou mijn naam/email/telefoonnummer er niet bij staan, dan nog heb ik er geen behoefte dat het hele forum mijn "conversatie" mee kan lezen.

Denk niet dat de mensen waar je nu de (prive)berichten van kunt lezen, dit ook weten.................kan het me niet voorstellen.

Maar het zijn geen privé berichten, het zijn profielposts. Vergelijk met Facebook posts. Je kunt ook wel privé-berichten sturen, en die zijn wel privé :)

Het punt is alleen dat sommige gebruikers dat blijkbaar niet begrijpen en privé-conversaties via hun profielposts doen, en dat is i.v.m. uitwisseling privé-gegevens dermate kwalijk dat MF zich dat aan zou moeten trekken. Een duidelijke waarschuwing bij de profielposts met een link naar een PB-optie of zo zou mijns inziens wenselijk zijn.
 
Daarbij lijkeserver error


Maar het zijn geen privé berichten, het zijn profielposts. Vergelijk met Facebook posts. Je kunt ook wel privé-berichten sturen, en die zijn wel privé :)

Het punt is alleen dat sommige gebruikers dat blijkbaar niet begrijpen en privé-conversaties via hun profielposts doen, en dat is i.v.m. uitwisseling privé-gegevens dermate kwalijk dat MF zich dat aan zou moeten trekken. Een duidelijke waarschuwing bij de profielposts met een link naar een PB-optie of zo zou mijns inziens wenselijk zijn.

Zoals een bord bij de kade dat je in het water kan vallen... :+
 
Zoals een bord bij de kade dat je in het water kan vallen... :+
Wellicht, maar dat is waarschijnlijk ook best een idee als blijkt dat er de hele tijd mensen invallen die het water niet zien. Met dat verschil dat er hier misschien mensen tussen zitten die pas merken dat ze nat zijn gegaan als het al onmogelijk is geworden om weer op te drogen.
 
Wellicht, maar dat is waarschijnlijk ook best een idee als blijkt dat er de hele tijd mensen invallen die het water niet zien. Met dat verschil dat er hier misschien mensen tussen zitten die pas merken dat ze nat zijn gegaan als het al onmogelijk is geworden om weer op te drogen.
Ik was het al me je eens, daarom heb ik het aangeroerd
 
Ben ik de enige waarbij de "Nieuwe berichten" knop niet meer werkt? Ik bedoel, hij vernieuwd niet meer. Ik krijg iedere keer exact de zelfde berichten te zien, ook al heb ik ze al bekeken.
 
Er gaat iets behoorlijk fout in het vernieuwen van de pagina, het ligt niet aan mijn laptop. Ook op mijn telefoon gebeurd hetzelfde. De nieuwe berichten knop werkt niet.
 
Ik heb er nog een, als je topic aanmaakt krijg je een plaatje bij je naam in dat topic, als je daar met je muis boven hoovert staat er "Original Poster" kan dat naar "Topic Starter" veranderd worden ?
 
Heel goed bezig ;-)
ik zit wel met een vraag over andere onderwerpen, waarom zijn sommige gesloten?
bvb het BMW GS forum en nog enkel andere, ik zoek informatie over de gebreken pannes bij sommige motoren, en bij BMW hebben ze allemaal problemen met de cardan en dat wist ik al omdat mijn buurman deze dure panne ook al voorhad en in garantie liet herstellen.
Gisteren een proefrit met de nieuwe versys 1000 gaan maken prachtige motor, maar met mijn 175cm lengte kan ik enkel met de bal van de voet de grond raken wat me wat onzeker maakt met het maneuvreren ter plaatse toen had deze de neiging om om te vallen als ik mijn stuur tot de aanslag draaide!
voor de rest zeker een dijk van een motor
met vriendelijke groeten,
Patrick
 
Sommige topics worden gesloten als een specifieke vraag beantwoord is of als er meer dan 2500 berichten gepost zijn.
Als je en specifieke (technische) vraag hebt kan je het beste een nieuw topic openen.
 
Er viel me net iets op... De link popup werkt nu goed! \o/

Als je voorheen een stukje tekst selecteerde en dan ctrl+k deed voor de link popup kreeg je een nieuwe kopie van het geselecteerde stuk maar dan in het blauw en met een mooie href, maar dan moest je het nog zelf op z'n plaats zetten. Waardoor ik mezelf ondertussen dat stukje spiergeheugen had afgeleerd. Maar nou deed ik het toch weer, en met de nieuwe update werkt het werl goed! *O* Dus gewoon een link maken van het geselecteerde stukje tekst en dan de href kunnen plakken en klaar.
 
Sommige topics worden gesloten als een specifieke vraag beantwoord is of als er meer dan 2500 berichten gepost zijn.
Als je en specifieke (technische) vraag hebt kan je het beste een nieuw topic openen.
Had tijd geleden nog een antwoord op je mail gegeven wat betreft een missend topic maar daarna geen reactie.
Heb er weer eentje gestuurd maar zal het hier neerpennen.
Mis nog steed al maanden het godsdienst topic,nu ook Valentino Rossi topic verdwenen en ook MotoGP Argentinie topic is onvindbaar in de lijst.
Vind ze wel via zoekfunctie maar denk dat ze achter lopen met berichten.
 
Net even gekeken via zoekfunctie en dan zie ik de laatste berichten op 19 maart in godsdienst topic maar in de lijst met topics is deze al maanden onvindbaar.
 
Iets wat in de oude versie kon maar in de nieuwe wat meer moeite vergt...
De qoutebreak
Ik qoute een lange reactie en wil reageren na elke alinea. In de oude software was er een knop welke automagisch de close text voor unquote en quote Erin zette.
Nu bedenk ik me dat ik dit enkel op de telefoon geprobeerd heb dus geen idee of het op de grote schermen ook een ding is...
 
De qoutebreak
Is een mooie optie
Ik qoute een lange reactie
Ik nu ook
In de oude software
Werkte het redelijk, hier nog beter
welke automagisch
Nu ook :)
Ik wel, op een pc, laptop of mobiel kan je met de muis (of vinger) een stuk text selecteren, er verschijnt dan een popup met "Citaat|Reageer".
Citaat kan je gebruiken om in één keer een stapel quotes te maken, reageer is de handmatige variant daarvan.
 
Ik wel, op een pc, laptop of mobiel kan je met de muis (of vinger) een stuk text selecteren, er verschijnt dan een popup met "Citaat|Reageer".
Awesome!
Citaat kan je gebruiken om in één keer een stapel quotes te maken, reageer is de handmatige variant daarvan.
Hoewel ik de oude manier fijner vond, en niet omdat oud=beter, kan ik hier denk ik wel aan wennen. Tnx!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan