Uitvaart VFRFred / Fred Schoenmakers

Vraagje aan de organisatie:
Wat is de bedoeling als Fred de erehaag voorbij is? Gaan we dan met z'n allen de afscheidsdienst en het samenzijn bijwonen? Ik neem aan dat zoiets eigen keuze is, maar stel dat indien iedereen naar binnen wil, is daar dan ook rekening mee gehouden? En is er dan ook voldoende parkeerplek voor iedereen?
Er is plek genoeg en je hoeft ook niet naar binnen. Als je alleen voor het eerbetoon komt dan is dat ook goed.

Overigens gaan we als Fred weggebracht word, dus na het afscheid, nóg een keer lawaai maken!
 
Ik zal er ook zijn, het lijkt er op dat het tot het eind van de ochtend redelijk droog blijft wat niet onprettig is als we stil staan.
 
Ik kan niet- werk en geen motor meer.
Ik hoop op een " mooie" dag, en veel herinneringen ophalen.

Dag Fred.
 
Ik las het verschrikkelijke nieuws gisteren pas, en morgen al de uitvaart, ik kan er helaas niet bij zijn.

Ik steek een kaars voor hem op.

Sterkte toegewenst aan iedereen, zijn vrienden en vooral familie.
 
We gaan in elk geval met 2 man fotograferen/filmen vanuit het VFR forum/de VFR club. Met toestemming van de familie. Kijk dus niet gek op als je ons tussendoor ziet lopen of jouw motor gaan fotograferen. We moeten nog gaan kijken hoe we het precies gaan aanpakken en zijn daar ook al vroeg... we vertrekken om even voor zessen vanuit 2 locaties in Groningen en rijden vanaf Assen samen in koekblik die kant op.

Dus als je iemand met een trapje ziet lopen of met camera's.... we zijn in functie! Misschien niet helemaal herkenbaar....
 
Ik kan er helaas niet bij zijn, had graag mijn VFR laten knallen als eerbetoon...

Voor iedereen veel sterkte toegewenst morgen, ik zal een kaarsje aansteken.

R.I.P. Fred, ride on in the sky :]
 
Fred! -O-
Wat een ongelooflijk triest nieuws 😭
Fred ken ik van jaren terug, de vrolijke en goedlachse man die altijd iets extra's toevoegde aan een groep gezelligheid.
Wat triest dat deze man, die zo intens genoot van het leven, niet meer tijd is gegund.
Alle reacties gelezen met een brok in de keel, veel oude bekenden.
Veel sterkte zo meteen voor een ieder die gaat, in gedachte zal ik erbij zijn.

Vaya con dios Fred.
 
1392667
 
Terug
Bovenaan Onderaan