Uitvaart René / 48th Donderdag 29 april, wie komt?

hey ik kan wel een gat in de pijp boren, ik moet toch een nieuwe en de expert is al geweest!
 
@ King:

Om dubbeltellingen te voorkomen: ik had me hier ook aangemeld, maar sluit me (als lid van de Aprilia-Riders) vanzelfsprekend aan bij de Appie's...
 
Heel veel sterkte samen..

Doet me zo denken aan mijn vriendin Lieke die voor 2 jaar terug verongelukte... '(
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er morgen toch bij.

Ik heb met VaraderoSjaakie en Lisette om 09:00u afgesproken bij BP tankstation De Gagel, net na het samenvoegen van de A50 en A59.

Hoe vullen jullie "casual black" in trouwens? Een zwart shirt onder je motorpak?
Ik heb hier geen zwart overhemd liggen...
 
Ik ben er morgen toch bij.

Ik heb met VaraderoSjaakie en Lisette om 09:00u afgesproken bij BP tankstation De Gagel, net na het samenvoegen van de A50 en A59.

Hoe vullen jullie "casual black" in trouwens? Een zwart shirt onder je motorpak?
Ik heb hier geen zwart overhemd liggen...
heb ook alleen maar zwarte t-shirts met tekst erop... zal wel niet zo'n punt zijn lijkt me
 
kan mededelen dat ik samen met Leo naar jullie toe kom. vertrek staat op 7.45 haagse tijd. gezien de file ellende die we verwachten tegen 9.15 bij de mac.
 
Via deze weg voor iedereen vast sterkte morgen! Laten we René een mooi afschied geven...
 
Ik ben er morgen toch bij.

Ik heb met VaraderoSjaakie en Lisette om 09:00u afgesproken bij BP tankstation De Gagel, net na het samenvoegen van de A50 en A59.

Hoe vullen jullie "casual black" in trouwens? Een zwart shirt onder je motorpak?
Ik heb hier geen zwart overhemd liggen...


King en ik gaan wat zeggen, in motorbroek en zwart shirt, lijkt me prima en casual genoeg!
 
Laatst bewerkt:
:^

Motor zonet nog maar even gepoetst. Vond het niet waardig om op een ongepoetste motor de laatste eer te bewijzen :N

Ik zie jullie morgen :W
:^

Ik heb tevens mijn Arrow uitlaat gemonteerd voor René, aangezien hij zelf ook het liefst met zijn sport uitlaat reed. Niet gedacht dat ik dat ding ooit nog zou monteren....
 
Aan poetsen ben ik niet toegekomen... al 2 hele dagen beurs gehad tot 22:00 uur...
Ik haak morgen wel ergens aan onderweg, kom iig naar de Mac in A'doorn...

Casual black is not a problem... en steppies staan al enkele dagen down... ;)
 
ik kan er persoonlijk helaas niet bij zijn, maar neem straks wel even de tijd om erbij stil te staan.

@ allen die wel gaan; sterkte

@48th: een laatste groet

Jos
 
Terug
Bovenaan Onderaan