Uitlaat Yamaha Fazer 1000 2002

smustie74

MF'er
10 aug 2015
31
0
Coevorden
Geachte motorvrinden,

Een week geleden heb ik mijzelf getrakteerd op een fraaie Yamaha Fazer uit 2002.

Ik heb de motor gekocht van een al wat oudere motorrijder en hij is goed onderhouden en loopt als een zonnetje. Of beter gezegd, als een naaimachientje, want zo klinkt hij ook door de originele uitlaat die er nog onder zit. Mijn vraag aan jullie is dan ook of iemand nog een leuke slip-on heeft liggen met een lekker geluid voor een zacht prijsje. Liefst pasklaar.

Hoor het graag van jullie.
 
Geachte motorvrinden,

Een week geleden heb ik mijzelf getrakteerd op een fraaie Yamaha Fazer uit 2002.

Ik heb de motor gekocht van een al wat oudere motorrijder en hij is goed onderhouden en loopt als een zonnetje. Of beter gezegd, als een naaimachientje, want zo klinkt hij ook door de originele uitlaat die er nog onder zit. Mijn vraag aan jullie is dan ook of iemand nog een leuke slip-on heeft liggen met een lekker geluid voor een zacht prijsje. Liefst pasklaar.

Hoor het graag van jullie.
Goedenavond ,ik ben zelf sinds twee maanden de Gelukkige eigenaar van een Fazer 1000 uit 2002,in vind het een geweldige motor,
mijn vorige was een GSXR 1000 K 4,na 8 jaar motorloos dus nu dus de Fazer 1000,ik heb daar een MIVV Titanium GP slip on demper
met db killer op zitten, die zijn nieuw niet echt duur en er komt een mooi geluid uit! ! even Google gebruiken ,zijn er ook wel tweedehands
 

Bijlagen

  • 1562873967595800991353.jpg
    1562873967595800991353.jpg
    126,3 KB · Weergaven: 11
Terug
Bovenaan Onderaan