Uitlaat bochten hp2 sport

Busi

Die hard MF'er
26 aug 2011
285
60
Het Oosten
Zoek voorste uitlaatbochten van een Hp2 sport of een R1200s moeten dan wel van het type hp2 sport zijn dus onder het blok doorlopen bv. HPE

Mvg. Albert
 
Zit nogal een verschil tussen R1200S bochten en HP2 sport bochten, en dan heb ik nog niet eens over de manier waarop ze langs/onder het blok door lopen. De HP2 Sport heeft een hele andere kop dan de R1200S, dus een bochtenset van een 12S past niet onder een HP2, en omgekeerd.
 
Zit nogal een verschil tussen R1200S bochten en HP2 sport bochten, en dan heb ik nog niet eens over de manier waarop ze langs/onder het blok door lopen. De HP2 Sport heeft een hele andere kop dan de R1200S, dus een bochtenset van een 12S past niet onder een HP2, en omgekeerd.

Ben uitgegaan van deze foto hier is toch een gemonteerd aan een R1200S

Mvg Albert
full
 
Zit nogal een verschil tussen R1200S bochten en HP2 sport bochten, en dan heb ik nog niet eens over de manier waarop ze langs/onder het blok door lopen. De HP2 Sport heeft een hele andere kop dan de R1200S, dus een bochtenset van een 12S past niet onder een HP2, en omgekeerd.


Inderdaad past dit niet deze zijn aangepast aan een R1200S dit is bevestigd door de bezitter van de motor
Als je goed naar de foto kijkt is te zien dat er een andere kopt op is gezet
 
Terug
Bovenaan Onderaan