uit verkoop.

Status
Niet open voor verdere reacties.

desmosedicii

MF'er
25 mei 2015
146
6
Te koop aangeboden.

FZS 1000 uit 2001 met 34.xxx km. Nieuwe metzelers M7RR voor en achter + Mivv oval carbon en verstelbare rem en koppelingshendel.

Motor dit jaar gekocht bij gebben motoren in Rogat, en daarna 1000km mee gereden. Ik zoek toch iets tammers aangezien ik net van een A2 rijbewijs kom. Ik verkoop deze motor met genoemde accesoires voor 3850 euro. Deze prijs is niet onderhandelbaar omdat ik veel geld in de accesoires en banden heb gestoken.

De totaalprijs van de motor + accesoires en banden komt op meer dan 4100,- euro, wat jou dus een leuke korting op kan leveren.

De motor kwam van de eerste eigenaresse die de motor met liefde heeft behandeld. Ik ben dus de tweede eigenaar maar dat is vrijwel niet noemenswaardig gezien ik er slechts 1000km bij op heb gezet.

Deze FZS 1000 is werkelijk in nieuwstaat voor een motor uit 2001. Niet de goedkoopste FZS 1000, maar wel 1 van de mooisten.

Ik ben niet van plan om deze motor voor een prikkie weg te doen en sta niet open voor biedingen. Het is wat het is, anders is het voor mij financieel niet interessant.

enjoy the pictures!

gr. Vriend

*disclaimer, niet op alle foto's staan de genoemde accesoires.

20180526_170326.jpg


Screenshot_20180604-114336_Gallery.jpg

20180609_165153.jpg

image-2018-11-02.jpg
image-2018-11-02-2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zitten de originele onderdelen er nog wel bij? Uitlaat, rem en koppelingshandel en de originele knippers?
 
Beste verkoper, ik zie je motor iedere keer dat je de afgelopen drie maanden een schopje geeft voorbijkomen en steeds vraag ik me af of je voor wat betreft de prijs al eens naar het aanbod van min of meer gelijkwaardige motoren bij de motorhandel hebt gekeken? En uiteraard staat het je volledig vrij om te vragen wat je wilt. Veel succes met de verkoop.
 
Beste verkoper 2, Ik lees je tekst bij de advertentie en kom tot de conclusie dat het een niet echt vriendelijke tekst is. Het komt erop neer dat iedereen hem mag kopen maar absoluut niet over de prijs mag/moet zeuren. Het gaat in de tekst zelfs zo'n 4 á 5 keer over de prijs!
Hij ziet er bijzonder mooi uit dus daar ligt het niet aan hoor ...maar die tekst he.
Zet er gewoon een vraagprijs bij en laat de koper een bod doen, jijzelf bepaald dan of het genoeg is om tot verkoop over te gaan.
En wat de nwe banden die erg duur waren betreft, als koper mag je toch verwachten dat er goede banden op zitten of niet?

Succes met de verkoop.
 
Motor dit jaar gekocht bij gebben motoren in Rogat.
Ik verkoop deze motor met genoemde accesoires voor 3850 euro. Deze prijs is niet onderhandelbaar omdat ik veel geld in de accesoires en banden heb gestoken.

De totaalprijs van de motor + accesoires en banden komt op meer dan 4100,- euro, wat jou dus een leuke korting op kan leveren.

Ik ben niet van plan om deze motor voor een prikkie weg te doen en sta niet open voor biedingen. Het is wat het is, anders is het voor mij financieel niet interessant.

Je verkoopprijs is gebaseerd op de aanschafprijs bij een motorzaak vermeerderd met de prijs van accessoires ?

Accessoires zijn erg persoonlijk en zorgen eigenlijk nooit voor een waardevermeerdering.
Daarnaast ligt de prijs bij een motorzaak altijd hoger dan bij een particuliere verkoop.
Grof gezegd is je motor 20% minder waard als je m bij de motorzaak naar buiten rijdt en daar zul je rekening mee moeten houden.
 
Het is een beetje een patstelling denk ik. TS wil de motor niet voor minder kwijt omdat het dan volgens hem financieel niet interessant is. Maar met deze vaste verkoopprijs is de motor voor (veel) kopers, waaronder mijzelf, financieel niet interessant (lees: veel te duur). En dan blijft een advertentie lang staan. Misschien in het voorjaar meer kans....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan