Type verf

Erik1805

Die hard MF'er
28 jun 2004
380
113
Oosterwolde
Ik heb een Suzuki SV650 uit 1999, kleur zwart. Nu heb ik een 2de hands tank gekocht omdat er behoorlijk wat deuken in de huidige zit.

Nu ga ik deze zelf spuiten maar wordt er hoogglans of zijdeglans gebruikt?

Alvast bedankt.
 
Top, thnks

kan deze zijn uiteindelijke kleur krijgen

frame.jpeg
 
Ik ben ook heel tevreden met de 2K lak hoogglans van Spraymax (ook bij Nonpaints vandaan), mits alles netjes gaat en zonder druipers en wat andere foutjes.
Maar dat is mijn eigen fout door niet goed te kijken.
Volgende keer alles nog een een keer schuren en weer een poging met de blanke lak, eerst rijden met het ding.

20190525_160703-jpg.1396238


Onder de blanke lak is van de Action.
 
Ik ben ook heel tevreden met de 2K lak hoogglans van Spraymax (ook bij Nonpaints vandaan), mits alles netjes gaat en zonder druipers en wat andere foutjes.
Maar dat is mijn eigen fout door niet goed te kijken.
Volgende keer alles nog een een keer schuren en weer een poging met de blanke lak, eerst rijden met het ding.

20190525_160703-jpg.1396238


Onder de blanke lak is van de Action.
Mits er genoeg blanke lak op zit kun je de druipers er ook uitschuren en polijsten
 
Nee alleen 2 k kleur hoogglans. Geen blanke lak. Primer heb ik niet gebruikt. De laklaag die erop zat was nog best aardig, die behoorlijk afgeschuurd.
Oké, ik spoot er eerst drielagen 1k op en tweelagen 2k. Dit is mooier.

Na mijn vakantie de juiste ral opzoeken en dan een drietal spuitbussen bestellen.

Spatborden, voorvork onderpoten, zijkappen en tank. Dat alles voor mijn restauratie project VT1100.
 
Zijn die onderpoten niet metallic grijs? Daar gebruik ik zelf naar grote tevredenheid altijd Holts Velgen Zilver voor :}
De vorige eigenaar heeft al het chroom en aluminium ZWART gespoten.

De holts velgen zilver zal ik in overweging nemen. Sta ook nog in dubio of ik de onderpoten ga polijsten totdat deze glimmen als een eikel in de maneschijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan