Tweetakt verenigt U zich hiero deel2

Heren ik heb een vraag voor jullie

Vandaag met de GT185 op pad geweest en 184 km probleemloos rondegereden
Er was een rit dat starte vanuit Zaandam en daar ben ik via de snelweg A1 naartoe gereden.
Niet echt prettig met wind tegen kan ik je zeggen
de rit zelf met zo tot de 80km/u gaat echt prima de 185 kan dat makkelijk aan.

Merk dat ik dat rijden op de snelweg met de 185 niet (meer) te doen vind

Goed de 185 mag verkocht worden

Wat is een redelijke prijs?

Ik heb hem gerestaureerd en alleen origineel Suzuki spul gebruikt


Echt heel veel is nieuw
cilinders kop uitlaten spatborden wielen zadel bedrading lakwerk bouten moeren dynastart schakelaars tellers etc
heeft sinds de restauratie net 5000 km gereden
er zitten standaard nieuwe zuigers in en ik heb er natuurlijk ook overmaten en originele pakkingsets bij het blok kan echt nog duizenden kilometers mee
eventueel ook nog een nieuwe krukas liggen en ander NOS spul.

en heeft de eerste prijs gewonnen in Woerden

Hoor het graag
Ik snap wel dat ik er nooit voor terug ga krijgen wat de motor aan onderdelen gekost heeft

Maar ga het ook niet weggeven ding is gewoon als nieuw

Groet Erik
 

Bijlagen

  • 20190512_155719.jpg
    20190512_155719.jpg
    338,6 KB · Weergaven: 18
  • 20190512_155729.jpg
    20190512_155729.jpg
    344,7 KB · Weergaven: 20
  • 20190512_163006.jpg
    20190512_163006.jpg
    176,3 KB · Weergaven: 14
  • 011 (3).JPG
    011 (3).JPG
    324,7 KB · Weergaven: 17
Heren ik heb een vraag voor jullie

Vandaag met de GT185 op pad geweest en 184 km probleemloos rondegereden
Er was een rit dat starte vanuit Zaandam en daar ben ik via de snelweg A1 naartoe gereden.
Niet echt prettig met wind tegen kan ik je zeggen
de rit zelf met zo tot de 80km/u gaat echt prima de 185 kan dat makkelijk aan.

Merk dat ik dat rijden op de snelweg met de 185 niet (meer) te doen vind

Goed de 185 mag verkocht worden

Wat is een redelijke prijs?

Ik heb hem gerestaureerd en alleen origineel Suzuki spul gebruikt


Echt heel veel is nieuw
cilinders kop uitlaten spatborden wielen zadel bedrading lakwerk bouten moeren dynastart schakelaars tellers etc
heeft sinds de restauratie net 5000 km gereden
er zitten standaard nieuwe zuigers in en ik heb er natuurlijk ook overmaten en originele pakkingsets bij het blok kan echt nog duizenden kilometers mee
eventueel ook nog een nieuwe krukas liggen en ander NOS spul.

en heeft de eerste prijs gewonnen in Woerden

Hoor het graag
Ik snap wel dat ik er nooit voor terug ga krijgen wat de motor aan onderdelen gekost heeft

Maar ga het ook niet weggeven ding is gewoon als nieuw

Groet Erik
Zou er gewoon op laten bieden dan weet je wat men er ongeveer voor over heeft,je kan dan altijd nog kijken of je dat
hoog genoeg vind.Persoonlijk zou ik hem niet weg doen,je had kunnen weten dat 185cc geen snelweg motor is maar
een fiets om over de binnenwegen te rijden,nou vind ik snelweg rijden sowieso niks aan dus zou voor mij geen reden zijn een
motor te verkopen,ik heb jarenlang met maar 50 en 60cc motortjes gereden over de binnenwegen,heel wat leuker
dan met een zware motor kan ik je vertellen.Nou heb je een mooi fietsje en zie maar eens zoiets moois weer te pakken te krijgen.
Al heb je natuurlijk keuze genoeg ;)
Hier een vergelijkbare die in de UK te koop staat,maar of deze prijs in Nederland reëel is,dat denk ik niet.
En ook een nette die in Duitsland te koop staat,
Ik denk voor die van jou een prijs ergens tussen deze 2 in.
 
Laatst bewerkt:
Zou er gewoon op laten bieden dan weet je wat men er ongeveer voor over heeft,je kan dan altijd nog kijken of je dat
hoog genoeg vind.Persoonlijk zou ik hem niet weg doen,je had kunnen weten dat 185cc geen snelweg motor is maar
een fiets om over de binnenwegen te rijden,nou vind ik snelweg rijden sowieso niks aan dus zou voor mij geen reden zijn een
motor te verkopen,ik heb jarenlang met maar 50 en 60cc motortjes gereden over de binnenwegen,heel wat leuker
dan met een zware motor kan ik je vertellen.Nou heb je een mooi fietsje en zie maar eens zoiets moois weer te pakken te krijgen.
Al heb je natuurlijk keuze genoeg ;)
Hier een vergelijkbare die in de UK te koop staat,maar of deze prijs in Nederland reëel is,dat denk ik niet.
En ook een nette die in Duitsland te koop staat,
Ik denk voor die van jou een prijs ergens tussen deze 2 in.

Dank je wel Paul
 
Vraagje aan de experts, ik moet nieuwe zuigers voor mijn 1975 Air cooled RD cylinders, welk merk adviseren jullie, waar koop ik ze het beste, en is er een adresje omgeving Rotterdam die naar overmaat kunnen boren?

Ty.
Je kunt HeikoTuning in Zevenbergschen hoek proberen.....
 
Blijft toch een aparte configuratie de dubbelzuiger 2 takten,een paar filmpjes over deze motoren,
 
Ja en dan te bedenken dat ik er 1 heb kunnen kopen voor 6000,- gulden ,niemand wou die fietsen in die tijd
ivm de onbetrouwbaarheid van de injectie,later hebben ze er carbs op gezet en de injectie verbeterd.
 
Zeg mensen, die GT500's en andere grote 2 takten hebben toch ook een trommel voor?
Hoe remmen die?
 
Terug
Bovenaan Onderaan