Von Smallhausen
MF veteraan
Mooi hoor, alles past goed bij elkaar ,en ook nog een prachtige kleur.
Top!
Top!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Daar heb ik nog mee in de zelfde klasse gereden,probeerde hem bij te houden met mijn RD350LC ,maar dat lukte maar even,Vroeger was er een agent die in de F2 klasse racete met een Duc Pantah , Ben vd Maaten als ik me goed herinner.....
Ja er waren meerdere aanpaste 2 takten,maar het frame moest standaard zijn,maar er werd genoeg gesjoemeld,zelfs TZ cilindersTriest om te lezen dat ie er niet meer is .
Vond het een leuke klasse met 2 en 4 takt gemixt.
Kan me ook nog een RD herinneren die aardig aangepast was, ding liep ook als een speer en Jan Korevaar op de pantah met de benen tegen de tank geplakt
Reden er toen ook niet enkele rijders met een LC blok in TZ frame ??
Ach die goeie ouwe tijd, zondag maar weer een beetje van die oude sfeer opsnuiven in Hengelo.
Ja dat krijg je als ouwe mannetjes herinneringen gaan ophalen
Vroeger was alles beter en de lucht nog gevuld met 2 takt olie lucht
ook al kost het een pak geld, gewoon doen (maar daar zit je niets meer mee in eens je rond gaat. fantastische baan, alleen Suzuka komt in de buurt (denk ik, ik geraak er niet met de motor )enigste circuit waar ik nog wel zou willen rijden
is Spa.
Ja ik weet het,maar met alleen nog een Honda vrachtwagen gaat het dat niet worden vrees ik,of er moeten truck races gehouden worden.ook al kost het een pak geld, gewoon doen (maar daar zit je niets meer mee in eens je rond gaat. fantastische baan, alleen Suzuka komt in de buurt (denk ik, ik geraak er niet met de motor )
moet je op zijn minst 1 keer gedaan hebben
Geen fan van ebay als het niet echt hoeftGewoon zoeken op Ebay.....(luiwammes)
Dan kom je op Mitaki oid uit.....of je dat wil gebruiken ?Gewoon zoeken op Ebay.....(luiwammes)
Allemaal nicasil cilinders,dus word geen overmaat gebruikt,maar weten misschien wel een adres die de cilinders kan boren.Yamaha parts:www.yambits.co.uk
Adresje:probeer eens Motocross Aad in Bleiswijk. Of iedere andere MX zaak. Meeste crossers steken er iedere 20 - 25 uur een andere zuiger in.
Niet alle crossers hebben nicasil. Mijn CR500 heeft een "gewone" stalen wand en kan 6 keer 0.25mm opgeboord worden. Ik breng de cilinder altijd bij onze lokale cross zaak, in Veendam.Allemaal nicasil cilinders,dus word geen overmaat gebruikt,maar weten misschien wel een adres die de cilinders kan boren.
Voor zuigers, Yamaha RD350 parts: order genuine spare parts online at CMSNL