Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bedrijf in Amerika is later door Shell gekocht,en dat is een Nederlands bedrijf.
Shell is een Brits/Nederlands bedrijf en is genoteerd aan de beurs in A,dam,en heet niet voor niets Royal Dutch,Hmmmm toenertijd was Shell al een brits bedrijf, hoofdkantoor stond in London, pas sinds een aantal jaar is het hoofdkantoor verplaatst naar Den Haag maar is Shell nog steeds een engels bedrijf Royal Dutch Shell plc (dat was de deal aangezien het een koninklijk bedrijf was hebben toenertijd de beide koninginnen hun goedkeur daar aan moeten geven). PLC staat voor Public Limited Compnay de Nederlandse NV.
Aldus deze oud Shell werknemer.........
Blijft een grotendeels Nederlands bedrijf, officieel gezien heb je gelijk maar het is en blijft voor 60% Nederlands.Sorry zoon van een voormalig onderdirecteur maar het is en blijft Royal Dutch Shell PLC wat het een engels bedrijf maakt dat was de deal tussen de 2 koningshuizen, hoofdkantoor naar Den Haag maar het blijft een brits geregistreerd bedrijf.......... Aandelen zijn ook gewoon RDS niet KNS oid........
Nog wat van internet geplukt: Eind 2004 kwam de aankondiging de duale structuur over boord te zetten. Op 20 juli 2005 werd op de effectenbeurzen voor het eerst gehandeld in het aandeel Royal Dutch Shell. De Koninklijke/Shell Groep groeide daarmee uit tot een onderneming naar Brits recht: Royal Dutch Shell plc
Leuke fiets wel!Dank voor reactie. Herrie exspansies bedoel je zonder demper? Ik heb open dempers. Maar stationair 90dBa lijkt mij zeker haalbaar. Dan is er feitelijk sprake van streetlegal. Verheug me nu al op seizoen van de Mac Zantvoort
Bekijk bijlage 1352170
Afstelling controleren ??Dank voor reactie. Herrie exspansies bedoel je zonder demper? Ik heb open dempers. Maar stationair 90dBa lijkt mij zeker haalbaar. Dan is er feitelijk sprake van streetlegal. Verheug me nu al op seizoen van de Mac Zantvoort
Bekijk bijlage 1352170
Wat is de reden dat je met open dempers rijd ? gaat er niet beter op lopen toch , EN je wordt gek van de herrie .Dank voor reactie. Herrie exspansies bedoel je zonder demper? Ik heb open dempers. Maar stationair 90dBa lijkt mij zeker haalbaar. Dan is er feitelijk sprake van streetlegal. Verheug me nu al op seizoen van de Mac Zantvoort
Bekijk bijlage 1352170
Open dempers horen bij die pijpen,alleen standaard uitlaten hebben meer demping,met afstellen zijn open dempers beter.Wat is de reden dat je met open dempers rijd ? gaat er niet beter op lopen toch , EN je wordt gek van de herrie .
Nooit problemen met de jawa gehad in die gebieden. Denk er aan dat de gemiddelde agent echt het verschil niet ziet tussen 2- of 4 takt..Dat zijn geen standaard pijpen,Duitse politie zal bij gebrek aan gegevens kijken of er een fabrikanten nummer in staat,
dat is bij deze niet het geval,je zou er met name in Duitsland problemen mee kunnen krijgen bij een controle.
Al zal het er aan liggen of je met een groep rijd waar herrie pijpen tussen zitten,want dan gaan ze zoeken naar nummers en DB killers.
Als je alleen rijd is het zaak om zo rustig mogelijk te rijden,anders ga je opvallen en ben je het haasje,je mag dan geen meter meer rijden
en word verzocht zo snel mogelijk naar de andere kant van de grens te gaan met de motor op een aanhanger en natuurlijk een fikse boete.
Hoe het in Zwitserland geregeld is weet ik niet,wel dat ze daar een hekel aan 2 takten hebben in verband met het milieu,dus
vraag mij af of je daar wel de grens mee over mag.
Tja een Jawa,wie let daar nou nog op,is wel wat anders dan een hoge toeren schreeuwende RDNooit problemen met de jawa gehad in die gebieden. Denk er aan dat de gemiddelde agent echt het verschil niet ziet tussen 2- of 4 takt..
Tja een Jawa,wie let daar nou nog op,is wel wat anders dan een hoge toeren schreeuwende RD
pruttel pruttelWeng weng,
En in de bossen klinkt het ongeveer zo,geenoeg om iedere Duitse agent de oortjes doen spitsen,