Tweetakt verenigt U zich hiero deel2

Die pubers weten niet meer wat forums zijn, dat is ouderwetsch....en Kreidlers kennen ze al helemaal niet.
Zelf ben ik wel aardig fan van de Italjet Dragster :9~:}
 
Laatst bewerkt:
Als men het alleen bij klassieke brommers houd is de kans op scooterjugend 0,0. :)
Op Bas na dan:+
Ooit wel eens bij een klassieke brommer meeting geweest,ik zag alleen maar grijze kopjes.
Is op zich wel een shock8)7,in gedachte zie je ze nog als jongens in plaats van oudere jongeren._O-:Y
 
Geduld, geduld.....

De crew is nog in beraad. Kan best een paar dagen duren, maar we staan er niet onwelwillend tegenover. Discussie is voornamelijk gericht op het buiten de deur houden van de scooterpubers.
Zoals hierboven ook al vermeld, met een 'klassieke bromfietsen topic' trek je naar mijn idee geen puisterde pubers op opgevoerde scooters. Mijn puistende pubers willen naar eigen zeggen nog niet dood gevonden worden op of bij mijn Puch. De gemiddelde leeftijd van de brommers en van de deelnemers aan het topic zal naar verwachting ergens in de buurt van die van een zekere Valentino Rossi of misschien nog eerder zijn startnummer liggen.

Op bromfietsfora vind je vaak veel info over een heel specifiek model of merk. Superhandig voor als je zo'n brommer hebt en ergens niet uitkomt, maar een specifiek model is niet het primaire doel in het klassieker verzameltopic.

Op brommerfora ben ik zoiets algemeens nog niet tegengekomen, en de looks en gebruikersgemak van de fora die ik bekeken heb komen bij lange na niet in de buurt van die van MF. Daarnaast mis je op een brommerforum je MF vrienden.

Ik kan alleen namens mijzelf spreken, maar ik denk dat we vol vertrouwen de beslissing van de crew afwachten.
 
Nou dat was dan het brommer topic,ik dacht wel dat het geen lang leven beschoren zou zijn,
op zich begrijpelijk maar aan de andere kant staat het halve forum vol met topics die niks met
motoren te maken hebben,zelfs honden en katten topics ben ik tegengekomen,in dat kader
vind ik klassieke brommers nog meer met motoren te maken hebben dan Fifi of de natte poes van de vrouw..
Kortom er word hier blijkbaar met 2 maten gemeten.
Wil je een puur motorforum zijn moet ook alle andere niet motor gerelateerde meuk er af gegooid worden.B|:Y
Dit wordt gewoon eng maar ik ben het volledig met je eens!
 
Er is (buiten ons dan) toch geen hond meer die zich op een forum bezig houdt.
De "moderne" jeugd weet niet eens wat dat is. Feesboek man thats da shit.

Marco
 
Het klassieke brommer topic is van naam veranderd en verplaats naar off-topic, maar dat mag de pret niet drukken.
Het is weer SPRINGLEVEND!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Er zijn regels aan het heropende topic verbonden, maar ik denk niet dat ik die hier hoef toe te lichten.
Dank voor jullie reacties (in dit topic of via PB) over het slotje op het oorspronkelijke topic.

Bijgaand de link naar het nieuwe topic, dus kom maar weer door met jullie 50 cc klassiekers :t
https://www.motor-forum.nl/threads/het-50-cc-klassiekers-topic.441967/
 
Laatst bewerkt:
Sommige mensen denken dat al wat oud is een fortuin waard is,
Dat bod van 1000 Eu is wss van zijn vriendje:X

Het gaat gewoon veel geld kosten daar nog wat van te maken,onderdelen zijn moeilijk te krijgen,de
motor van die Amerikaan loopt ook alsof de zuigers overdwars door de cilinders gaan,en wat heb je uiteindelijk
nog steeds maar een 125cctje in je schuur staan voor veel geld.
Zelf heb ik ooit een Kreidler volledig opgebouwd vanaf alleen een frame,nou je kan net zo goed een
complete kopen want je ben net zo duur of nog duurder uit,en daar zijn alle onderdelen nog makkelijk van te krijgen.
 

Linken werken niet:N,en mijn talenkennis komt niet verder dan de Zweedse Chef van de Muppets:+
 
Voor de liefhebbers van tweetakten is er vandaag nog in de Lutte bij BOR motoren een grote verzameling racers uit vervlogen tijden...en af en wordt eentje nog gestart....

1384450
 
Terug
Bovenaan Onderaan