Tuono Bastards / Leipe Shit! Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoww de oer weer voorzien van nieuwe olie en vloeistoffen. Toch eigenwijs nieuwe oude 2ct gekozen :z zit alleen nog te twijfelen of ik het originele ruitje terug zet ipv de flip up die er nu op zit :?
 
@zichthuis ziet er gelikt uit !

Wat voor extra vermogen zou je moeten krijgen met deze combo?

Van de week maar de undertail weer eraf gehaald van de Tuono om het stickerbomben af te maken aangezien op de motor niet zo handig is en er nog geregeld wat vast gelijmd moet worden op de hoekjes 🙄

Morgen als ik zin heb de laatste puntjes afmaken en dan weer terug bouwen 🤙
IMG_20180304_002022_538.jpg
 
@zichthuis ziet er gelikt uit !

Wat voor extra vermogen zou je moeten krijgen met deze combo?

Van de week maar de undertail weer eraf gehaald van de Tuono om het stickerbomben af te maken aangezien op de motor niet zo handig is en er nog geregeld wat vast gelijmd moet worden op de hoekjes 🙄

Morgen als ik zin heb de laatste puntjes afmaken en dan weer terug bouwen 🤙
[afbeelding]


ca 172 AW Peekaas en een koppel 123 NM , ben benieuwt
 
@zichthuis ziet er gelikt uit !

Wat voor extra vermogen zou je moeten krijgen met deze combo?

Van de week maar de undertail weer eraf gehaald van de Tuono om het stickerbomben af te maken aangezien op de motor niet zo handig is en er nog geregeld wat vast gelijmd moet worden op de hoekjes 🙄

Morgen als ik zin heb de laatste puntjes afmaken en dan weer terug bouwen 🤙
[afbeelding]

Ik vind m tof!
Misschien wel slim om hem even in de blanke lak te knallen? Er komt nogal wat vuil op dat ding, anders blijf je stickers plakken :P
 
Mooie getallen Zichthuis!

@instaprillia dat is wel de bedoeling, eerst een proef stukje maken om te kijken hoe het hecht op zo'n gladde ondergrond.

@redis als dat makkelijk zou zijn had ik de stickerbomb ook met folie gedaan.

Maar door de hoekjes enzo is dit voor mij onmogelijk 🙄😅
 
Vraagje voor de techneuten:

Ik heb een probleem met mijn toerenteller op mijn oertuono. Hij stond op eens met de wijzer omhoog. Zonder dat ie op contact stond. Nu heb ik vanmiddag er ff mee geklooid en toen bleek het volgende:

Als ik de massakabel weer op de minpool aansluit hoor ik de toerenteller tikken en zie ik de wijzer tegen de klok in lopen totdat hij ongeveer 1000 toeren is gezakt. Vanaf 0 gaat ie dus eerst richting de twaalf. Ik heb dit ruwweg 16 keer herhaald en nu staat de teller weer waar ie hoort. Als ik hem op contact zet loopt ie nu weer naar de 6k en valt terug naar stationair. 6k kan ik weer instellen naar het schakelmoment waar ik hem wil hebben.

De hamvraag is echter; wat is hier aan de hand? Als ik nu weer de massa los haal kan ik weer 16 keer contact maken. Dat lijkt me niet de bedoeling.

Iemand die hier een antwoord op heeft?
 
Laatst bewerkt:
Goede avond,

Ik heb zojuist de accu teruggezet, een minuut of 10 laten draaien en daarna even stukje om het huis gereden (10 tot 30km per uur) om hem weer weg te zetten, zodat ik morgen eindelijk weer een stuk kan gaan rijden, zie ik tot mijn verbazing dat er al 2 uitlaatbochten bovenin rood gloeiend zijn.
Nadat de ventilator aansloeg kregen de bochten weer de normale 'kleur'.
Is dit normaal, dat ze in zo'n relatief korte tijd zo heet worden?
Heb dit nog nooit zo gezien bij mijn eerdere motoren.

Gr. Maurice.
 
Sorry voor de late reactie.

Ik meen ergens gelezen te hebben dat er dan waarschijnlijk een vocht probleem ergens zit,

Zijn de pixels nog wel intact?of heb je ook pixel uitval ?

Geen punt. Oertuono en alleen de wijzer doet raar. Ik mis geen pixels ofzo
 
Vandaag de eerste serieuze rit gemaakt op mijn gen 2. Erg wennen, ik kom van een Speed Triple af. Hij is lang niet zo soepel maar wat zit er een heerlijke bak power in! Ook haarscherp sturen.
De lange eerste versnelling is ook wennen en de sportieve zithouding, vooral de benen.

Ben er erg blij mee, heel anders dan andere motoren die ik gehad Heb!
En het is natuurlijk een plaatje om te zien..

20180310_153108.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vandaag ondanks de twijfels over de rode uitlaatbochten toch maar gereden.
Hij reed prima en de bochten zijn niet rood gloeiend geweest.

full
 
The Kapitein op het ara forum had ook zo iets. Klepschade. Ff goed na (laten) kijken dus. Hoeft niets te zijn maar in dit soort gevallen wil je niet gokken.
 
Vandaag de eerste serieuze rit gemaakt op mijn gen 2. Erg wennen, ik kom van een Speed Triple af. Hij is lang niet zo soepel maar wat zit er een heerlijke bak power in! Ook haarscherp sturen.
De lange eerste versnelling is ook wennen en de sportieve zithouding, vooral de benen.

Ben er erg blij mee, heel anders dan andere motoren die ik gehad Heb!
En het is natuurlijk een plaatje om te zien..

[afbeelding]
Deze kleurstelling vind ik ook t mooist :t
 
Was je toevallig met een wit/ rode Triumph Street of Speed Triple aan het rijden? Zo ja, dan heb ik jullie gespot (ik kwam vanuit de kant van Dongen en draaide de hoogstraat in richting Oosterhout gevolgd door een rode Kawa ZX6R van de vrouw).


Nope! Vrouwtje rijdt rond op een Ninja....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan