Tuono Bastards Deel 21

Voor de OP. :)

Deze:

misc.php


in wintertrim. :o

Of deze, klaar voor de Opkiktoer met, voor de zekerheid, de originele demper van m'n oude RSV4 pasgemaakt ivm Duitse regeltjes. :X

misc.php


Onderkuip die ik ook nog over had pasgefreubeld, minder kaal aan de onderkant dus.
 
Laatst bewerkt:
Voor de OP. :)

Deze:

[afbeelding]

in wintertrim. :o

Of deze, klaar voor de Opkiktoer met, voor de zekerheid, de originele demper van m'n oude RSV4 pasgemaakt ivm Duitse regeltjes. :X

[afbeelding]

Onderkuip die ik ook nog over had pasgefreubeld, minder kaal aan de onderkant dus.


De foto’s zijn bij mij heel klein. En korrelig als ik inzoem
 
Mooi hoor.

Mag ik vragen hoe je aan die onderkuip komt?

Overgehouden van een van m'n vorige RSV's 4. *D

De foto’s zijn bij mij heel klein. En korrelig als ik inzoem

Op foto klikken krijg je groot formaat, bij mij wel iig. En zonder klikken zou het formaat normaal en niet korrelig moeten zijn, wellicht een probleem aan jouw kant?
 
Overgehouden van een van m'n vorige RSV's 4. *DOp foto klikken krijg je groot formaat, bij mij wel iig. En zonder klikken zou het formaat normaal en niet korrelig moeten zijn, wellicht een probleem aan jouw kant?


Ok. Mooi hoor :Y

En is dat zo over te zetten?
 
Ok. Mooi hoor :Y

En is dat zo over te zetten?

Nope, niet op de 2017 Tuono iig. Heb wat dingen aangepast, in eerste instantie was onderkuip te breed en te laag, reed hem aan de grond toen. Nu max omhoog en smaller gemaakt, overbodige ABS is tegen de uitlaatbochten weggesmolten. ;)
 
Nope, niet op de 2017 Tuono iig. Heb wat dingen aangepast, in eerste instantie was onderkuip te breed en te laag, reed hem aan de grond toen. Nu max omhoog en smaller gemaakt, overbodige ABS is tegen de uitlaatbochten weggesmolten. ;)

Oke, dan het niet wat voor mij. Ben er niet handig genoeg voor.. :N
 
Zoooo, weer terug van een week in de alpen en de T gaat nog steeds als een tank👊🏻😎
full



Arie, graag deze foto in de op. Thanks! :+
 
Laatst bewerkt:
Misschien een hele brutale vraag, maar ik ben nu aan het kijken naar een Tuono APRC van 2012 ongeveer. Maar bij mij in de buurt staan er helemaal geen één te koop, is er hier iemand toevallig uit de regio Achterhoek die er één heeft en waar ik misschien eventjes op zou mogen rijden :+ :9~

Groeten Mark :]
 
Hallo AW ik heb er de Mivv GP erop liggen in de Carbon uitvoering....super geluid en dan met db-killers erin, haal je ze eruit dan is het echt te vind ik..
Persoonlijk vind ik de looks juist heel erg mooi van de Mivv GP, omdat ze kort zijn👊🏼
 
Wat een gruwelijke bike! :}

Hoe zijn de ervaringen van mensen hier met de Mivv GP onder de Tuono gen2?
Heb zelf nu Akrapovic Hexagonal eronder, zeer tevreden over maar vind de Mivv's esthetisch ook wel tof!

Gaat het je puur om de looks en een klap herrie? MIVV
Gaat het je om performance? Lekker de Akra's eronder houden. Langere dempers doen het nu eenmaal beter onder een tuono dan die korte GP pijpjes. My two cents
 
Gaat het je puur om de looks en een klap herrie? MIVV
Gaat het je om performance? Lekker de Akra's eronder houden. Langere dempers doen het nu eenmaal beter onder een tuono dan die korte GP pijpjes. My two cents

Ja, dat was mijn verwachting ook al inderdaad. Laat dan voorlopig lekker de Akra's eronder! Geluid vind ik nu zonder DB killers soms al erg luid dus Mivv's wat dat betreft iets teveel vh goede.

thanks!
 
Misschien een hele brutale vraag, maar ik ben nu aan het kijken naar een Tuono APRC van 2012 ongeveer. Maar bij mij in de buurt staan er helemaal geen één te koop, is er hier iemand toevallig uit de regio Achterhoek die er één heeft en waar ik misschien eventjes op zou mogen rijden :+ :9~

Groeten Mark :]

Hoi, pb verzonden....
 
Wat een gruwelijke bike! :}

Hoe zijn de ervaringen van mensen hier met de Mivv GP onder de Tuono gen2?
Heb zelf nu Akrapovic Hexagonal eronder, zeer tevreden over maar vind de Mivv's esthetisch ook wel tof!

Ik heb de Mivv GP oval's. Met DB killer erin een prima geluid, zonder de killers te luid naar mijn mening.
 
Gisteren lag de andere Eprom in de brievenbus. V4Wim, bedankt!
Tijdens het plaatsen van de chip zag ik dat ik al voorzien was van een RP58, als ik het goed heb is dit de standaard eprom met geactiveerde trim pots.

Na het plaatsen van de nieuwe chip een klein testritje gemaakt en heb het idee dat ie iets rijker loopt en feller reageert onderin de toeren, maar dit kan natuurlijk ook een typisch placebo effect zijn :P Binnenkort maar eens laten afstellen en kijken in hoeverre de dip weg te krijgen is en anders actief op zoek gaan naar een handige Harry die de collector mod kan uitvoeren.

Wat mij opviel tijdens het plaatsen van de eprom, was dat de trim pots niet meer op 12 uur stonden. Links stond bijna een halve slag naar onder gedraaid en rechts een tikje van 12 uur af.
trim_pots.jpg


Zoals de instructie voorschrijft heb ik deze teruggezet. Op internet kan ik veel informatie vinden over de trim pots maar nog steeds is het mij niet duidelijk wat er nou precies veranderd door het veranderen van alleen de stand van de trim pots. Heb ik er goed aan gedaan om ze terug te zetten of is het beter om ze op stand zoals de foto te laten staan? Motor rijdt trouwens heerlijk!
 
Omdat het kan, en gratis was, en ik benieuwd was of vermogen idd zo sterk is als het aanvoeld. 8-)
Motoport Veldhoven had een testbank beschikbaar tijdens de "more in store days" dus daar ff een bezoekje gebracht, mocht ook als eerste de bank opwarmen. ;)

misc.php


Blijkt bovendien (onverwacht) dat ook de A/F best wel goed is ondanks montage van m'n zelf pasgefeubelde (KTM690) Akra dempert. Had verwacht dat hij aan de arme kant zou staan maar valt zat mee, in het middengebied zelfs wat aan de rijke kant, afstellen is, vooralsnog, niet nodig/zinvol. *O*


misc.php


Het vanaf de eerste meters aanwezige "koppelbeul" gevoel wordt door de kromme/cijfers ook wel bevestigd, heel andere brommer dan de RSV4 dus, ook qua rijgemak en "comfort", nog steeds blij mee iig. :}
 
Laatst bewerkt:
Heren/Dames
Ik weet dat dit niet het verkoopforum is maar ik wil graag vemelden dat ik mijn Tuono 1e gen wil verkopen ik rij er te weinig op en is zonde dat hij dan niet zijn werk kan doen
Hij heeft bijna 18.000 km gelopen kenteken deel1 is van 16-6-2006 betreft een nl motor dus geen importfiets wel 1 van de laatste 1e generatie.
Is voorzien van een volledig dubbele hexagonal akra uitlaatsysteem ik wil er 3250 eur voor hebben.mocht je interesse hebben mail me dan t.bousche@hotmail.nl
Ps fotos krijg ik niet voor elkaar om er op te zetten masr staat ook op de site van ARA en als je echt geinterreseerd bent kan ik altijd via de whatsapp fotos sturen
Grt Tako
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan