ivoschrien
Die hard MF'er
Gelukkig nieuwjaar allemaal . Veel veilige kilometers gewenst in 2019
Thanks!
Voor iedereen hier ook de beste wensen voor het nieuwe jaar.. én natuurlijk veel veilige en mooie km
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gelukkig nieuwjaar allemaal . Veel veilige kilometers gewenst in 2019
Een vraagje; ik ben v plan om een aantal leuke carbondelen die ik heb gekocht te monteren op mijn Tuono 1100 (hugger / heelplates en kettingkastbeschermer).
Is het nodig om de schroeven bij hugger en kettingkastbeschermer met een beetje (blauwe denk ik) loctite aan te tippen voordat ik ze erin zet vanwege evt trillingen of is dat overbodig ?
Een heel klein drupje zou geen kwaad kunnen, echter bij je achterbrug zou ik het persoonlijk niet doen.
Zelf doe ik wel eens een markering erop zetten, maakt het makkelijken om te zien.Ja de schroeven bij hugger en kettingkastbeschermer gaan inderdaad in de achterbrug..
Doe het denk ik maar beter zonder (blauwe) loctite.. aan de gele markeringen op de schroef kan ik evt zien of het los gaat laten na trillingen, maar even in de gaten houden,
Grz
Zelf doe ik wel eens een markering erop zetten, maakt het makkelijken om te zien.
Goeie tip! Welk spul gebruik je daarvoor?
http://www.rsvforum.com/leirasok/tuono_service.pdf nog steeds summier maar hopelijk heb je er wat aan
Goeie tip! Welk spul gebruik je daarvoor?
Dat heb ik genoeg hier in huis met 3 dochtersNagellak.
Dat heb ik genoeg hier in huis met 3 dochters
Heb je de motor dan nieuw gekocht dat je er 4 jaar garantie bij hebt gekregen..?
Originele uitlaat is dan toch wel handig als je geen db killer hebt..
Woon je overigens in Belgisch Limburg? Ik ga namelijk altijd naar Freddy Nysen dealer nabij Tongeren..?
Mooie fiets hoor!
Zo te zien woon je ook dichterbij dan de gemiddelde Nederlandse Tuono rijder uit dit forum. Zomergem (zie ik op de auto-sticker staan) ligt op een half uurtje rijden van mijn woonplaats in Zeeuws Vlaanderen. Ik doe in de zomer soms ook wel eens toertochten bij jullie in de buurt.
Veel rijplezier ermee.
Eerder voorwiel want 99% van de rijders stuurt tegen als die achter wegglijd! Dat is een natuurlijke reactie.Dat ging wel heel snel..!? Heb zelf eens een soortgelijke crash gehad met RSV ‘04...Er lag toen olie in een bocht..
Achterband glijdt zo weg ...
Ps: wat duurt de winter toch lang
Mannen,
Enkele weken terug heb ik een vraag gesteld over de ontluchting vd koppeling (2007).
Afgelopen weekend getest, waaruit blijkt dat het systeem hard is.
Nu denk ik aan 2 opties waarom het systeem niet ontkoppelt.
1. De koude (niet verwarmde winterslaap) zorgt ervoor dat de olie dik is. In combinatie dat de slave er 3 weken vanaf is geweest kunnen misschien de platen “plakken”
2. Er ontbreekt een onderdeeltje tussen de “zuiger” van de slave en de as die uit het blok komt.
Echter komt de tekening online niet overeen met de situatie welke ik heb getroffen op mijn fiets.
(Het busje ontbreekt)
AF1 Racing Aprilia | Vespa | Piaggio | Guzzi | Norton | Ural | Zero
Hebben jullie een vermoeden of woont er iemand in de buurt van alkmaar?
Groeten Adriaan
2. Dat busje, is dat niet de zwarte rubberen ring wat hier op de foto staat?
1. Stel dat ze plakken, dan is het een kwestie van warm draaien en laten schrikken. Rem vast, koppeling in, in de versnelling en koppeling los.
2. Dat busje, is dat niet de zwarte rubberen ring wat hier op de foto staat?
1. Stel dat ze plakken, dan is het een kwestie van warm draaien en laten schrikken. Rem vast, koppeling in, in de versnelling en koppeling los.