TT

Danny69

MF'er
18 mrt 2015
38
5
Deventer
Facebook
Moto GP, maar dat weten jullie vast al wel... ;)



53540979_2734788483228539_8035052412521676800_n.jpg
 
Misschien ook weer naar toe rijden....ff bij toegangswegen kijken, en verder niet. Ik ben verder geen liefhebber van de racers....
 
pfff weer via een omweg een tribunekaart kunnen vinden, lijkt wel roofgoed...
 
Same here, maar ik heb ze weer, 2 tribune, ossebroek tribune. Dit jaar zijn vrouwlief en ik beide in bezit van motor, volgende week bij WSBK kijken hoe het bevalt met motor!
 
Kaarten voor de TT world tribune zijn ook binnen. Mijn schoonvader heeft gebruik gemaakt van de actie dat je de zelfde plekken als het vorige jaar kan kopen. We zaten toen prima, dus dit jaar weer.
 
Ik kijk er weer naar uit. Niet alleen op de baan vrijdag, zaterdag en zondag maar ook vanaf donderdag de activiteiten in en rondom Assen.
Grappig om aan mee te doen in de TT Nightride. Heeft niks met de nacht te maken wel met vele motoren een paar rondjes rijden rondom het centrum. Zoals gezegd best grappig.
 
Heb kaarten gekocht voor de nieuwe haarbocht tribune, echter nog niet binnen. Is het normaal dat het zo lang duurt? Ze worden vanaf april verstuurd, maar dat is het al geweest natuurlijk (Ongeduldig ;) )
 
nog maar een paar dagen... zin in. Lijkt wel warm te zijn tijdens de tt, gelukkig heeft de hoofdtribune een overkapping.
 
Gewoon op den brommer naar het circuit. Pakkie uit, helmpie af, inleveren bij riders for health. In korte broek met slippertjes naar de GT met tassie vol gekoeld drinkerij en nog een beetje eterij. Laten de races maar komen.
 
Jup, gewoon op de brommert. Vorig jaar was het warmer volgens mij.

Dit jaar tijdens de uittocht alleen even opletten dat ik mijn motor niet weer laat over verhitten :+
 
Ik vrees dat ik voor het eerst in 15 jaar verstek laat gaan. Zaterdag zit ik met een van mijn zoons op Werchter, en om dan ook nog Zondag vroeg naar de TT te gaan, dat ga ik niet doen. Ik kijk eens een keer op TV.

Zal wel ff pijn doen, ik vind het toch een van de mooiste evenementen van het jaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan