TT Teammanager Competitie

Nice! Maat van mij 2e :t

Ben zelf 157e algemeen geworden en 5e in MF sub-league, in de zomervakantieperiode vergeten team te updaten en GP Groot-Brittannië en San Marino verkloot :X

Overigens waren de dubbele punten van de TT redelijk doorslaggevend voor het klassement, misschien geen goed idee voor de 2018-versie imo.

Ik heb nog een sprongetje gemaakt naar 6e in de MF competitie. volgend jaar pak ik het iets anders aan en in Assen ging het bij mij ook niet goed.

Wel (eind goed al goed) de beste score van de MF competitie in Valencia. Waaronder gegokt op Pedrosa op winst in de race.
 
Kreeg vorig jaar al een mail of ik weer mee wou doen, en kreeg gister of eergister een mail of ik nog weer in de mf sub competitie wou.
 
Nog 'n hele puzzel....dat ttteammanager.

Gaan meedoen; maar is de geluks-factor niet groter dan de kennis-factor??
 
Nog 'n hele puzzel....dat ttteammanager.

Gaan meedoen; maar is de geluks-factor niet groter dan de kennis-factor??
Nee, vind ik niet.
Voorspellen van de polesetter en racewinnaar tot op zekere hoogte, maar silm verkopen en kopen van coureurs, motoren en chassis is de sleutel.
Investeren in een kansrijke motor of chassis geeft stabielere opbrengsten, maar investeren in een coureur bij succes geeft dubbele punten t.o.v. motoren en chassis.

Nog 6 uurtjes om te puzzelen...
 
Zo was weer een superspannende race, dacht niet dat hij meer zou winnen naar die start maar toch gelukt. :)
als die dovi en marquez battles het hele jaar zijn wordt dit een heel leuk seizoen, wel jammer voor Zarco had het hem zekker gegund.
 
Zo dat was zeker spannend. Helaas had ik zaterdag geen tijd om mijn team aan te passen op FP3. Dus dat had ik op basis van FP1 en FP2 gedaan. toch nog de 5e plek op mf competitie.

Even iets anders: ik heb mij MF naam ook gebruikt bij TT manager. Van veel mensen die reageren op dit topic zie ik niet op TT manager wie ze zijn.

Het lijkt mij leuk als iedereen zichzelf zichbaar maakt zodat we zien wie wie is zowel in TT manager als op dit topic.
 
Steve's Iron horse jockeys!

Niet helemaal tevreden, jammer dat Rins eraf ging, daar gingen de puntjes...

Oja, en die Aprilia is toch een klote ding haha
 
Zo dat was zeker spannend. Helaas had ik zaterdag geen tijd om mijn team aan te passen op FP3. Dus dat had ik op basis van FP1 en FP2 gedaan. toch nog de 5e plek op mf competitie.

Even iets anders: ik heb mij MF naam ook gebruikt bij TT manager. Van veel mensen die reageren op dit topic zie ik niet op TT manager wie ze zijn.

Het lijkt mij leuk als iedereen zichzelf zichbaar maakt zodat we zien wie wie is zowel in TT manager als op dit topic.
True..

HIer BMW_GS (Gedeeld 2e in MF comp op dit moment.. maar dat zegt nog helemaal niets)
 
Laatst bewerkt:
Ah voorheen altijd hier de Motor Droomcompetitie op MF bijgehouden, doe voor het 2e jaar nu ook mee met deze league :) Zit toch een stukje leuker in elkaar!!

Mijn team: CIRCUITPICS.NL | RACESPORT.NL
 
Terug
Bovenaan Onderaan