TT Teammanager Competitie

Netjes, gefeliciteerd !

Ik heb , omdat ik mm en jl niet in mn team wil, aardig wat punten misgelopen maar gelukkig wel een ronde ( tt kaarten ) gewonnen.

Volgend jaar met 2 accounts; 1 voor de ronde prijzen en 1 voor het klassement
 
Moet nog even activeren, maar ga wel weer meedoen.

Die MotoKicxks game heb ik me een beetje op verkeken, daar kan je alleen 1-malig een team aanmaken. Maar hopen dat ik die ouwe Gixxer win, dan ben ik niet meer boos.
 
Moet nog even activeren, maar ga wel weer meedoen.

Die MotoKicxks game heb ik me een beetje op verkeken, daar kan je alleen 1-malig een team aanmaken. Maar hopen dat ik die ouwe Gixxer win, dan ben ik niet meer boos.

Ik kan daar niet betalen i.v.m. een testmodus met betalen en ik kan mijn email niet verifieren.
Oh en de mail die er bij staat klopt niet en geen reactie via twitter...
 
Heb een leuk teampje samengesteld en het budget op de eurocent opgemaakt. Ben heel benieuwd of ik van mn laatste 2 deelname jaren heb mogen leren en wat minder zenuwwachtig ga wisselen _O-8)7
 
Op de valreep, nog even aangemeld. Ook actief in het motor-forum deel.

Iemand als eens gestart met maar 1 coureur en alleen een motor? Het budget laat dovi en honda toe. Ben wel benieuwd wat dit doet met de niet toegwezen coureur en chassis

Edit: spelregels: Met een incompleet team scoor je geen punten. Maar even een andere indeling maken.

Knikkert de beheerder de niet actieve mensen uit de pool?
 
Heb een leuk teampje samengesteld en het budget op de eurocent opgemaakt. Ben heel benieuwd of ik van mn laatste 2 deelname jaren heb mogen leren en wat minder zenuwwachtig ga wisselen _O-8)7

Denk dat er heel veel zijn met dat zelfde clubje ;)

Op de valreep, nog even aangemeld. Ook actief in het motor-forum deel.

Iemand als eens gestart met maar 1 coureur en alleen een motor? Het budget laat dovi en honda toe. Ben wel benieuwd wat dit doet met de niet toegwezen coureur en chassis

Edit: spelregels: Met een incompleet team scoor je geen punten. Maar even een andere indeling maken.

Knikkert de beheerder de niet actieve mensen uit de pool?

Crutchlow is de duurste rijder die je kan kopen en alsngo een compleet team kunt maken..

Niet actieve mensen worden volgens mij automatisch verwijderd
 
Nice, gedeeld eerste met 172 punten.

Ben benieuwd hoe ze dat met de kaarten doen.
Ah ik weet het al, de tijd van inzending is het belangrijkste. Ik sta tweede dus dat betekent dat die andere gabber eerder was en dus de kaarten wint. Op naar de volgende ronde!
 
Terug
Bovenaan Onderaan