TT Assen staanplaatsen met 2 kids (9 en 12)

Ik weet het nioet hoor maar vooral bij de taluds is op zondag ook voldoende plek om te rennen en gek te doen toch ? Op tribune is het een ander verhaal.. en of je ze in t oog kan houden is ook weer een ander verhaal.

Ja dat kan zeker, en dat in het oog houden en of iedereen het op prijs stelt is inderdaad een tweede. Ik geef even aan dat ik het als heel gaaf heb ervaren om naar de trainingen te gaan en ik denk dat mijn vader bewust voor de iets rustigere dagen koos. En zodra de kids iets meer besef krijgen van het hele spektakel is de race natuurlijk ultiem
 
Ik weet het nioet hoor maar vooral bij de taluds is op zondag ook voldoende plek om te rennen en gek te doen toch ? Op tribune is het een ander verhaal.. en of je ze in t oog kan houden is ook weer een ander verhaal.
Nog nooit bij de TT geweest? De taluds zitten ook vol.
 
Ja dat kan zeker, en dat in het oog houden en of iedereen het op prijs stelt is inderdaad een tweede. Ik geef even aan dat ik het als heel gaaf heb ervaren om naar de trainingen te gaan en ik denk dat mijn vader bewust voor de iets rustigere dagen koos. En zodra de kids iets meer besef krijgen van het hele spektakel is de race natuurlijk ultiem

Was ook totaal niet aanvallend naar joe toe bedoeld hoor ;)
Wat betreft het op prijs stellen.. ik stel ook bepaalde dingen niet op prijs maar toch heb ik er maar mee te dealen op zo'n evenement..
Trainingen is natuurlijk helemaal niet verkeerd ofzo maar er mist toch iets ( ik weet niet of kids dat doorhebben )

Nog nooit bij de TT geweest? De taluds zitten ook vol.
Nog nooit op de Isle of man nee, Assen vaak genoeg ;)

Ik zei ook BIJ de taluds toch ?!
Raar dat er altijd wel kids ( of volwassen kids ) rond rennen en donderjagen als ik er ben..
 
Even een kleine topic-kaap: nog tips voor het aanrijden op zondag met de auto? Ergens een stukje OV pakken of fietsen achterin gooien? Wij rijden dezelfde dag weer terug richting het zuiden..
 
Even een kleine topic-kaap: nog tips voor het aanrijden op zondag met de auto? Ergens een stukje OV pakken of fietsen achterin gooien? Wij rijden dezelfde dag weer terug richting het zuiden..

We gaan altijd via Smilde, en dat is ideaal, lekker rustig binnendoor, geen files, zowel heen als terug niet, je kan lekker doorrijden. Bij Meppel er af en dan de Smildervaart volgen, en vlakbij Smilde krijg je dan een afslag en dan kun je bij de zuidlus parkeren.
Of je volgt gewoon die weg en komt dan vanzelf in Assen uit en omzeilt op die manier ook wel veel file, en je kan dan bij de TT World parkeren.

Als je zondag vroeg vertrekt, zul je je op deze weg wel afvragen of het wel TT is :)
 
We gaan altijd via Smilde, en dat is ideaal, lekker rustig binnendoor, geen files, zowel heen als terug niet, je kan lekker doorrijden. Bij Meppel er af en dan de Smildervaart volgen, en vlakbij Smilde krijg je dan een afslag en dan kun je bij de zuidlus parkeren.
Of je volgt gewoon die weg en komt dan vanzelf in Assen uit en omzeilt op die manier ook wel veel file, en je kan dan bij de TT World parkeren.

Als je zondag vroeg vertrekt, zul je je op deze weg wel afvragen of het wel TT is :)

En de terug weg word je gewoon in verplichte banen geleid en heb je die keuze dus niet ;)

Btw ipv bij Meppel er af kun je beter/sneller bij hoogeveen er af en parallel aan de snelweg rijden.
 
Of je zet je auto in de aangrenzende wijk Baggelhuizen neer. Fiets mee of het is eventueel ook nog lopend te doen. Soms heb ik het idee dat sommige mensen het liefst hun auto nog mee willen nemen op het talud of de tribune.
 
Kijk, dit zijn de tips waar ik naar op zoek ben :t

Stukje fietsen is geen enkel probleem maar naar mijn idee Kun je inderdaad het beste zo snel mogelijk de A28 af en dan binnendoor. A28 volgen naar Assen (baggelhuizen) lijkt mij daarom geen succes?

We rijden sowieso vroeg aan, uurtje of 6 weg vanaf Tilburg
 
Laatst bewerkt:
En de terug weg word je gewoon in verplichte banen geleid en heb je die keuze dus niet ;)

Btw ipv bij Meppel er af kun je beter/sneller bij hoogeveen er af en parallel aan de snelweg rijden.

Hoezo heb je die keuze dus niet?

Maar prima als jij dat denkt, we gaan altijd via dezelfde weg zowel heen als terug, dus je punt klopt helaas niet.
 
Kijk, dit zijn de tips waar ik naar op zoek ben :t

Stukje fietsen is geen enkel probleem maar naar mijn idee Kun je inderdaad het beste zo snel mogelijk de A28 af en dan binnendoor. A28 volgen naar Assen (baggelhuizen) lijkt mij daarom geen succes?

We rijden sowieso vroeg aan, uurtje of 6 weg vanaf Tilburg

Vorig jaar met de auto geweest omdat een maatje zijn motor kapot had; om 05.00 aangereden uit nijmegen en zaten 07.30 op het talud. zonder vertraging naar de parkeerplek achter de veenslang.

Terug was een ander verhaal, duurde een dik uur voor we weer op de A 28 waren en totale terugreis ongeveer 3,5 uur.

Maar dit jaar weer op de brommer :)
 
Hoezo heb je die keuze dus niet?

Maar prima als jij dat denkt, we gaan altijd via dezelfde weg zowel heen als terug, dus je punt klopt helaas niet.

Vorig jaar nagevraagd bij een van de verkeersregelaar , ze laten steeds bepaalde vakken bepaalde richtingen op rijden maar als het vol loopt gaan ze daar verandering in brengen ;) Zo kwamen wij er vorig jaar via de snelweg op maar gingen we er via hooghalen weer af, terwijl ik zelf liever een andere weg had gepakt maar die keuze dus niet had.

Ik denk dat jij/jullie gewoon geluk hebben gehad
 
Ik ben van plan voor het eerst naar de TT te gaan, en meteen ook mijn 2 boys mee van 9 en 12. Met de auto. Op zondag :)
Het leukste lijkt me staanplaatsen op het gras, met 3 stoeltjes, genoeg eten drinken zonnebrand etc.

Is dit een beetje te doen met kids?
Snap dat we er al vroeg moeten zijn. Is een uurtje of 6 aan komen rijden bij het circuit te doen, of is dat al te laat?
De kids zijn nog relatief klein (in lengte) dus zou jammer zijn als ze tegen een betonnen muur of rand aan zitten te kijken, iemand tips voor een leuke plek?
Verder zijn alle tips welkom!

En, leuke dag gehad?
 
Helaas niet geweest.
Idee was uiteindelijk om op zaterdag te gaan, maar was wel erg warm zaterdag. Dus zondag met de kids op de bank met wat lekkers de race gekeken. Volgend jaar staat de TT gewoon weer op de agenda!
 
Terug
Bovenaan Onderaan