Triumph Tiger 1200 Explorer

Ik ben net lid geworden van dit form omdat ik iedereen wil bedanken voor de reacties, met name de reacties op de eerste pagina’s toen iedereen in zijn glazen bol keek om te voorspellen wat er wel en niet ging gebeuren rond de nieuwe Explorer. Ik heb zelden zo gelachen. Niet uitgelachen he, maar gewoon omdat zo veel niet uitgekomen is. Ook de stelligheid waarmee dingen gezegd worden. Bijv. Ik rijd 35000km p/jaar ook in de winter, dus kan dat alleen met een GS. Ik rijd 38 jaar motor, waarvan een flink aantal beroepsmatig. Ook ik rijd ca 35000km p/jaar. Ik rijd nu mijn 18e motor. Mijn laatste motoren waren vaak BMW. Nu een T-Ex. Met alle motoren heb ik de winter doorgereden. Ook met een XTZ 660, GTS1000, XJ900S, FJR1300, 800GS, enz enz. Je kan op een ZZR de wereld rond. Motorrijden is een emotie en ieder heeft zijn voorkeur net als het wel/niet mooivinden van een vrouw. Ik doe nu weer wat offroad trainingen en eerlijk is eerlijk dat gaat gemakkelijker op een huur 1250GS dan op mijn zwaardere Explorer. Let op…gemakkelijker, zeker niet onmogelijk. Enne dat ging nog gemakkelijker op mijn 800GS. En ik kan ook minstens 5 dingen opnoemen die ik verschrikkelijk dom bedacht vind aan mijn mooie Triumph, maar voorlopig zou ik hem voor geen goud in willen ruilen. Ook leuk om te weten dat Triumph intussen toegegeven heeft de Explorer op de GS gebaseerd te hebben. Slim en ook nog een succes geworden ook. Wat maakt het allemaal uit vrienden motorrijders? Het maakt niet uit waar je op rijdt als je maar plezier hebt.
Ik wil iedereen adviseren dit item weer eens vanaf blz 1 te lezen. TOP!!! Ride safe
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan