Triumph Street Triple topic deel 24

@HinZu_86 super netjes gefeliciteerd! Ik heb er afgelopen zaterdag nog een onder gekwijld bij goedhart, nocht de tijd daar zijn dan ga ik ook voor een 765rs
 
Heeft iemand hier nog interesse in 1 maal Triumph bar end spiegel? De originele, goede van Triumph. Hij is nieuw maar past helaas niet op de Street RS.
Misschien heb je al een set en is er 1 beschadigd? Doe me maar een PM bij interesse!
20190113_154147.jpg
20190113_154211.jpg
 
Laatst bewerkt:
heeft iemand hier een setje bar end spiegels voor mijn street uit 2017?
Helaas past de nieuwe set voor de 765 niet op de 675, had ik liever gehad want die is groter.
 
Ik heb de 675 waar de nieuwe niet op past, en ik koop een set want er los 1 bij zien te vinden...

Deze is voor een 675 anders had ik ze wel op mijn 765 RS gezet ;). De originele Triumph accessoire bar end spiegel (Die ik dus verkoop) worden per stuk verkocht, er 1 los bij vinden is dus een makkie.
 
Zijn er trouwens mensen met ervaring uit eerste hand met de SC Project SC1R demper en/of de Scorpion RP1GP voor de 765? Twijfel om 1 van die 2 dempers aan te schaffen. De SC lijkt diep te klinken de Scorpion snerpt wat meer als ik filmpjes op zoek.. vind het heel lastig om te kiezen! Beide hebben E keur, vind de SC er mooier uit zien maar ik denk dat de Scorpion beter klinkt.
 
Ik heb geen directe ervaring kwa klank met de twee, wel zie ik soms zon scorpion demper voorbij komen, en ik blijf ze er goedkoop uit zien vinden.
 
Ik heb geen directe ervaring kwa klank met de twee, wel zie ik soms zon scorpion demper voorbij komen, en ik blijf ze er goedkoop uit zien vinden.

Ja qua looks zijn er zeker mooiere. Ik heb ook een aantal eisen:
- E keur ivm tripjes naar het buitenland
- verwijderbare db killer en zonder moet er een flinke sound in zitten, de officiële Arrow klinkt bijna standaard..
- Geen of nauwelijks vermogensverlies, ding moet gewoon goed lopen zonder Bazzaz of PCV.
- Dat gapende gat wat de originele pijp achterlaat moet mooi opgevuld worden. Bij sommige uitlaten blijft dat gat zo leeg waardoor dat niet al te mooie lage oliecarter zo lekker afsteekt..😅

Dan blijven er maar weinig uitlaten over. Het liefst wil ik de SC Project S1 met die prachtig gelaste S bocht maar daar zit geen E keur op en wel heel veel lawaai..
 
Dan blijven er maar weinig uitlaten over. Het liefst wil ik de SC Project S1 met die prachtig gelaste S bocht maar daar zit geen E keur op en wel heel veel lawaai..

Ja met dat probleem zit ik dus ook. Het schijnt dat je een andere db-killer kan bestellen waardoor die er qua geluid mee door kan, alleen loopt die dan minder goed. Mooiste aftermarket uitlaat naar mijn mening, jammer dat die SCR1 er niet zo uitziet.
 
Ja met dat probleem zit ik dus ook. Het schijnt dat je een andere db-killer kan bestellen waardoor die er qua geluid mee door kan, alleen loopt die dan minder goed. Mooiste aftermarket uitlaat naar mijn mening, jammer dat die SCR1 er niet zo uitziet.

Dat had ik ook al gelezen maar schijnt de motor ook slechter op te lopen.. we gaan dit jaar een lang weekend rijden in Oostenrijk en ik wil geen gezeik als ik in een fuik kom. Ook al maakt de S1 met die andere db killer minder lawaai, het is nog steeds een 'race use only' pijp en dat vinden de oosterburen niet zo tof.

Ook wordt dat lawaai op lange duur bloed irritant, ik spreek uit ervaring..😏
 
Ideaal voor onderweg! Moet ik dit zien als een soort powerbank voor je motor?
Je sluit hem aan op de connector van de Optimate die met je accu verbonden is. Je motoraccu fungeert als powerbank. Aan de andere kant zit een USB aansluiting. Tot nu gebruikte ik ook een powerbank. Moest je steeds weer opladen en nadat je de telefoon aansloot moest het zadel eraf om de powerbank aan te zetten.
 
Je sluit hem aan op de connector van de Optimate die met je accu verbonden is. Je motoraccu fungeert als powerbank. Aan de andere kant zit een USB aansluiting. Tot nu gebruikte ik ook een powerbank. Moest je steeds weer opladen en nadat je de telefoon aansloot moest het zadel eraf om de powerbank aan te zetten.

Aah juist, ik snap hem! Handig!
 
Zal mij hier ook maar even voorstellen. Dennis, reeds al 2 jaar in het bezit van het motorrijbewijs A2 met bijhorende motor. Sinds kort volledig A, daar hoort een passende motor bij 😉. Vanaf vandaag trotse eigenaar van een street triple uit 2012. Aflevering maart.. nu nog te koud en pekel. Motor is verder zo goed als compleet, laat direct een tail tiddy plaatsen. Nog even een plaatje bij het praatje..
 

Bijlagen

  • 50B803C1-BEBE-48E1-8914-D6F1B46AB785.jpeg
    50B803C1-BEBE-48E1-8914-D6F1B46AB785.jpeg
    84,6 KB · Weergaven: 16
  • B4F52F0A-DB11-43B3-86BF-09D60A9CB46A.jpeg
    B4F52F0A-DB11-43B3-86BF-09D60A9CB46A.jpeg
    81,9 KB · Weergaven: 17
@ vroemvroem660 gefeliciteerd veel veilige km’s *D:]

@ Jumping-Jack , ziet er interessant uit, nu route je de USB kabel onder je tank door naar t stuur?
 
Zal mij hier ook maar even voorstellen. Dennis, reeds al 2 jaar in het bezit van het motorrijbewijs A2 met bijhorende motor. Sinds kort volledig A, daar hoort een passende motor bij 😉. Vanaf vandaag trotse eigenaar van een street triple uit 2012. Aflevering maart.. nu nog te koud en pekel. Motor is verder zo goed als compleet, laat direct een tail tiddy plaatsen. Nog even een plaatje bij het praatje..

Mooi ding hoor. Welkom.
 
Je sluit hem aan op de connector van de Optimate die met je accu verbonden is. Je motoraccu fungeert als powerbank. Aan de andere kant zit een USB aansluiting. Tot nu gebruikte ik ook een powerbank. Moest je steeds weer opladen en nadat je de telefoon aansloot moest het zadel eraf om de powerbank aan te zetten.
bij de nieuwe Streets zit volgens mij een usb connector sowieso onder je buddy? Nog niet zo toegankelijk als wanneer je een optimate aansluiting hebt, maar anders...
 
Oeh dat weet ik ook niet. Indien wel dan zou ik het nog niet graag willen als ie daarmee de accu blijft belasten. Op mijn 765R zit het wel en ook op de RS versie. Of het ook op de S versie zit weet ik niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan