Triumph Street Triple topic deel 24

Leuk om het verhaal over de rearsets te lezen. Bij mij zitten de Daytona versies er al op, dus flinke kniehoek, maar dus blijkbaar ook minder snel aan de grond. Ik heb nog nooit op een ST gezeten van mijn bouwjaar met de originele rearsets, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal.

In lijn met dat plat gaan, wat voor beschermers hebben jullie op je ST zitten tegen schade bij een glijpartij? Ik kom uit de allroads met grote valbeugels etc., maar dat is natuurlijk geen gezicht op de ST. ;)
 
zelf heb ik de originele van triumph erop zitten. Er zijn zat alternatieven, maar die vind ik vaak niet mooi

deze dus:
 
Naast de bovenstaande kun je ook denken aan bescherming op je koppeling- en alternatordeksels (van R&G of GB racing) en paddock stand bobbins op de achterbrug.
 
Leuk om het verhaal over de rearsets te lezen. Bij mij zitten de Daytona versies er al op, dus flinke kniehoek, maar dus blijkbaar ook minder snel aan de grond. Ik heb nog nooit op een ST gezeten van mijn bouwjaar met de originele rearsets, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal.

In lijn met dat plat gaan, wat voor beschermers hebben jullie op je ST zitten tegen schade bij een glijpartij? Ik kom uit de allroads met grote valbeugels etc., maar dat is natuurlijk geen gezicht op de ST. ;)

Waar ik heel blij mee ben is dat op mijn motor al de wat zwaardere crash protectors gemonteerd zitten op de zijkant. Ook heb ik al de achterbrug sliders en bobbins. Wat ik zelf nog wil is de voorvork en de blokbeschermers. Gewoon het hele setje van R&G in principe.


Hier de site als je zelf op zoek bent :)
 
Ik heb bijna alles van gb racing op mijn street zitten.
Vooras bescherming bobbin voor Paddock alle blokbescherming en hen druppelvormige frame bescherming.
Ze hebben hen werk goed gedaan!

R&g heeft ook veel maar ik hoorde dat gb racing deksels sterker/slijtvaster waren.

Het meest mooie/subtiele is de bescherming van triumph zelf vind ik voor het frame.

Een valblok die enkel op een ophangpunt van het blok zit zou ik afraden kan meer schade veroorzaken dan het voorkomt als je pech hebt.
 
Schade aan mijn gb racing spul na schuiver aan+-60/70
De voetsteun heeft ook heel veel werk verricht zoal je ziet wat er nog vanover blijft😂
 

Bijlagen

  • IMG20240417155022.jpg
    IMG20240417155022.jpg
    281,7 KB · Weergaven: 0
  • IMG20240417155035.jpg
    IMG20240417155035.jpg
    266,8 KB · Weergaven: 0
Gisteren een schuiver gemaakt met nieuwe banden (Michelin S23) in de wijk op klinkers. Zelf ben ik oke, op wat kneuzingen na (ribben en hand).
Motor schade opgelopen aan koppelingshendel (gebroken en verbogen) en gearshift verbogen. En verder kras schade motorblok en vizier vol krassen

Nu geeft alleen TFT de melding Engine Problem. Iemand een idee wat dat zou kunnen zijn?
60C861A7-AF34-4271-BBF7-EA70B2E25A2E.jpeg
A04F36E0-A186-49E9-9E3A-23C06835B610.jpeg
A292C398-870E-41A7-9DA1-D1FF9B6D21CF.jpeg
C77B93F6-8765-48E4-980A-81F3C6A2B2A0.jpeg
 
Ai, nieuwe banden op natte klinkers. Beterschap met je kneuzingen.

De foutcode kun je uitlezen door de menuknop en joystick omhoog vast te houden en dan het contact aanzetten. Dan komt de foutcode in beeld. Die kun je opzoeken in het werkplaatshandboek. Kan zoiets simpel zijn als de omvalsensor die is geactiveerd.
 
Oei.... balen...
gelukkig valt de schade relatief mee.

Zit er bij een motor niet iets van een impact sensor die dan bepaalde dingen uit heeft geschakeld die je moet resetten (wat bij veel auto's ook is?)
(zoals RuudBr zegt)

Succes met herstel, reparaties en weer opstappen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan