Triumph Speed Triple topic deel 53

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand nog interesse in een nagenoeg nieuw origineel luchtfilter voor het model 2008-2010??? Misschien dat hij ook in het model ervoor past maar dat zal ik moeten uitzoeken.
 
Mooie tool! Ik ben niet echt een snelweg rijder, meer mooi weer rijder en dan ga ik meestal over de B-wegen. Beetje spelen enzo

Als je onderin wat meer pit wilt kan je achter eens beginnen met 2 tanden meer. Heb ik eens op mijn vorige 2005 speed gedaan, en was een succes.
 
Dan wil ik er ook wel bij :]
 

Bijlagen

  • IMG_0775.jpg
    IMG_0775.jpg
    258,2 KB · Weergaven: 1.353
Laatst bewerkt:
Erg mooi, ziet er goed uit..............veel plezier er mee.
Zal een stukkie speelser zijn dan de S3.

Wel ff je onderschrift veranderen hè. })
 
Accu probleem lijkt te zijn opgelost overigens. Optimate geeft nu gewone lampjes aan qua laden en testen. Geduld is blijkbaar niet mijn beste kwaliteit. Stond al op het punt om een nieuwe accu te kopen 😎
Hopelijk blijft het nu goed :)

Ik wil je pret niet bederven, maar die lampjes van zo'n druppellader zeggen nog niks. Pas als je de accu gaat belasten door de motor te starten weet je het zeker. Hij kan nml alle lampjes op groen zetten, maar bij belasting kan de accu alsnog kortsluiten en dan heb je alsnog een nieuwe accu nodig. De kans dat dit gebeurt is vrij klein maar dan weet je het vast.

Bij de Lidl verkopen ze trouwens (online) snelladers van 25 Euro. Toch wel makkelijk om in huis te hebben. Had ik de buurman laatst ook nog mee geholpen.
 
wie o wie kan me helpen: trek zojuist zadel van de fiets (Speed Triple 2006 VIN 24XXXX) om mijn ECU uit te lezen: Geen stekker te vinden?!?!?
Heb vervolgens ff tank, luchtfilter en heel de kabelboom van voren tot achter, van beneden tot boven gechecked en serieus GEEN STEKKER. Deze zit toch bij een 2006 vlak achter de ECU stekker? pak m beet 40 cm.
Ik snap hier niks van. Er zijn door vorige eigenaar van die xenonlampies voor in gegooid en achterlicht heeft geintegreerde blinker in het LEDachterlicht, dan vind je links en rechts wat tape maar de gehele ECUstekker is niet terug te vinden....
 
Laatst bewerkt:
Ik wilde je erbij zetten maar kan nergens een foto vinden om te gebruiken.

Alikz heb ik erbij gezet en HinZu met z'n nieuwe bike in het Gastencentrum.

Dank 👊🏼

Heeft iemand hier nog interesse in 1 maal Triumph bar end spiegel? De originele, goede van Triumph. Hij is nieuw maar past helaas niet op de Street RS.
Misschien heb je al een set en is er 1 beschadigd? Doe me maar een PM bij interesse!

20190113_154147.jpg
20190113_154211.jpg
 
wie o wie kan me helpen: trek zojuist zadel van de fiets (Speed Triple 2006 VIN 24XXXX) om mijn ECU uit te lezen: Geen stekker te vinden?!?!?
Heb vervolgens ff tank, luchtfilter en heel de kabelboom van voren tot achter, van beneden tot boven gechecked en serieus GEEN STEKKER. Deze zit toch bij een 2006 vlak achter de ECU stekker? pak m beet 40 cm.
Ik snap hier niks van. Er zijn door vorige eigenaar van die xenonlampies voor in gegooid en achterlicht heeft geintegreerde blinker in het LEDachterlicht, dan vind je links en rechts wat tape maar de gehele ECUstekker is niet terug te vinden....

Toevallig niet overheen gekeken?

Hier zit ie:
 

Bijlagen

  • DDB9F31D-B9A4-4585-9E97-2A40CB7A62BF.jpeg
    DDB9F31D-B9A4-4585-9E97-2A40CB7A62BF.jpeg
    834,3 KB · Weergaven: 21
Toevallig niet overheen gekeken?

Hier zit ie:
Mercikes maar nee, ik heb een speed uit 2000 staan, kabel direct gevonden na verwijdering van zadel. Bij mijn 2006 gezocht, daarna ook nog tank en luchtfilterhuis verwijdert en overal gekeken maar helemaal niks........ 8)7
Als ik de kabelboom vanaf de ECU unit onder het zadel volg, zou ik na ongeveer 40 cm kabel, een aftakking moeten vinden die naar de stekker leidt.... niks dus.......
Jouw foto is niet van het bouwjaar van mijn fiets en ik weet hoe stekker er uit ziet.... Of deze post kan bij de sleutelblunders en heb ik echt niet goed gekeken... of degene die Xenon heeft ingebouwd is een ongelofelijke #@?!*$%&*^^$@@#$%^&**^$#@@

Is er iemand hier die een foto wil maken van zijn 2006 Speed waarop de ECU kabel zichtbaar is waar ODB2 kabel op aangesloten kan worden?
 
ik heb een 2005, bij mij zit de stekker op dezelfde plek als bij Lompje alleen neergelegd voor het zekeringkastje. De kabel is echt niet zolang dat ie onder de tank kan worden gefrommeld. Wat wel zou kunnen is dat de stekker is weggestoken onder het zekeringkast of onder het setje van relais die voor het zekeringkastje in rubbers hangen.
Daar moet je het wel zoeken iig want de kabel is zeker geen 40cm lang eerder rond de 20cm.
 
Mercikes maar nee, ik heb een speed uit 2000 staan, kabel direct gevonden na verwijdering van zadel. Bij mijn 2006 gezocht, daarna ook nog tank en luchtfilterhuis verwijdert en overal gekeken maar helemaal niks........ 8)7
Als ik de kabelboom vanaf de ECU unit onder het zadel volg, zou ik na ongeveer 40 cm kabel, een aftakking moeten vinden die naar de stekker leidt.... niks dus.......
Jouw foto is niet van het bouwjaar van mijn fiets en ik weet hoe stekker er uit ziet.... Of deze post kan bij de sleutelblunders en heb ik echt niet goed gekeken... of degene die Xenon heeft ingebouwd is een ongelofelijke #@?!*$%&*^^$@@#$%^&**^$#@@

Is er iemand hier die een foto wil maken van zijn 2006 Speed waarop de ECU kabel zichtbaar is waar ODB2 kabel op aangesloten kan worden?

Klopt, maar bij mijn 2005 speed zat ie op dezelfde plekje.

Ik denk dat de vorige eigenaar niet van ODB stekker hield :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan