Se Sua
MF veteraan
Volgens het filmpje remmen ze beiden even goed.
De vering van de Duke is niet verstelbaar, maar wel goed. Het is ten slotte wel WP wat erop zit.
De R heeft wel verstelbare vering, maar de Duke heeft daarentegen een up&down quickshifter.
De Duke heeft wat meer elektronische instelmogelijkheden qua ABS en TC en dergelijke.
Beiden klinken trouwens fantastisch, ook al is het een totaal ander geluid.
Zoals ik al zei, het lijkt me erg moeilijk kiezen. Ze zijn erg aan elkaar gewaagd
De standaard vering van WP is bedenkelijk spul, zeker in de offroad/cross. Daar is het de laatste 3 jaren pas goed. KTM heeft ervaring met lichtgewicht motoren. Kijk maar eens wat ze met de 690 hebben gedaan. Zeker weten dat ik een keer er een koop uit de derde generatie. Die zijn compleet hyper. Gen 4 is uhhh "verzacht" om hem gemakkelijker aan de man te krijgen. De 790 heef het zelfde DNA maar een ander hart. Moet wel goed zijn.
Maar zo'n street is ook niet te versmaden! Keuzes, terwijl er nu niets te kiezen is voor mij... Gewoon door kachelen met mijn groene beer van een speedy!