Triumph Speed Triple topic deel 53

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks Bas *D Wilde ook wachten tot de winter maar kon mij niet inhouden zoals gewoonlijk ;);)
Denk dat ik in de winter de kroonplaten nog zwart laat coaten zit nog te twijfelen over de voorvork poten zullen ook wel vet zijn in het zwart.
 
Thanks Bas *D Wilde ook wachten tot de winter maar kon mij niet inhouden zoals gewoonlijk ;);)
Denk dat ik in de winter de kroonplaten nog zwart laat coaten zit nog te twijfelen over de voorvork poten zullen ook wel vet zijn in het zwart.

Denk dat kroonplaten en poten mooier zijn als ze geanodiseerd worden. Kost wel een behoorlijke eu meer, maar persoonlijk ben ik bang dat dat de scherpe lijnen/randen van de kroonplaat verloren gaan als ie gepoederd word. Wat betreft vorkpoten, die coating gaat het niet leuk vinden als er veel spanning op komt te staan gok ik
 
Denk dat kroonplaten en poten mooier zijn als ze geanodiseerd worden. Kost wel een behoorlijke eu meer, maar persoonlijk ben ik bang dat dat de scherpe lijnen/randen van de kroonplaat verloren gaan als ie gepoederd word. Wat betreft vorkpoten, die coating gaat het niet leuk vinden als er veel spanning op komt te staan gok ik

Kroonplaten heb ik al eerder laten coaten van een motor geen probleem met de scherpe randen gaat er perfect uitzien.
Wilde de vorkpoten wel laten anodiseren maar inderdaad het prijskaartje :N:N
 
Pffff blijkbaar ben ik ingelogd met een andere persona!
En nu ben ik een MF rookie.
Pffff ik weet echt niet meer welke email addy ik had als Dutch Porridgewog..............DOH!
 
Denk je dat die Zard op een Speed uit 2009 past?

Ja, dat zal passend te maken zijn. De diameter van de aansluiting van de zard is groter dan origineel als ik me niet vergis. Dus je zal een pas bus moeten laten maken/ kopen. Denk niet dat je het verschil kan oplossen met een dikke pakkingring.
Heb de maat er bij staan op de foto, dus kun je die vergelijken met de originele.
Passen mag altijd, retour sturen met geld terug (wel dan de beide verzendkosten betalen:)) kan ook.
 
Wie van jullie heeft zijn speed op een testbank gehad?
Heb mijn tiger sport laten afstellen en kwam er achter dat hij in zijn 6 begrenst was. Liep niet door tot maximale toeren en haalde niet het maximale vermogen. In zijn 5 zat die begrenzing er niet op. Is dat bij een speed triple ook? had nooit het idee om mijn speed dat het vermogen afnam in welke versnelling dan ook_O-8-)
Heb dus nu eindelijk wel het speed triple gevoel (power) terug op mijn tiger :9~:}
 
Klinkt goed! Vond je het originele zadel niet fijn? Ik wil uiteindelijk ook een andere uitlaat en vraag me af of hij dan beter rijdt dan nu..Dank je, mijn vriendin is er erg blij mee ;)
Vond idd originele zadel niet erg prettig.
Corbin of Sargent is echter weer direct zo’n grote investering, en een tijdje proberen weer een onmogelijkheid.
En mbt hoe hij rijdt, wel kom maar eens aan, maken we een ritje, en wisselen we een keer, kan je het ervaren.
 
Wie van jullie heeft zijn speed op een testbank gehad?
Heb mijn tiger sport laten afstellen en kwam er achter dat hij in zijn 6 begrenst was. Liep niet door tot maximale toeren en haalde niet het maximale vermogen. In zijn 5 zat die begrenzing er niet op. Is dat bij een speed triple ook? had nooit het idee om mijn speed dat het vermogen afnam in welke versnelling dan ook_O-8-)
Heb dus nu eindelijk wel het speed triple gevoel (power) terug op mijn tiger :9~:}

Mijn oude had 135 op het wiel. (Full zard en bmc luchtfilter. Daarna custom tune door freriks). Begrenzing klinkt vreemd idd. Krijgt ie wel genoeg peut?
 
Mijn oude had 135 op het wiel. (Full zard en bmc luchtfilter. Daarna custom tune door freriks). Begrenzing klinkt vreemd idd. Krijgt ie wel genoeg peut?

Nu wel ja! hij heeft nu 129 pk op het wiel, dus dat zit wel goed. Origineel heeft hij er 126 pk op de krukas. Belangrijkste is dat hij nu dus gewoon lekker doorloopt in zijn zes:]
 
Hey mannen,
Heb deze set nog voor de liefhebber! Past iig op het 2008-2010 model, set is nieuw. Iemand interesse?
Voor €22,50 inclusief verzenden mogen ze weg.
 

Bijlagen

  • 20190401_181057.jpg
    20190401_181057.jpg
    62,7 KB · Weergaven: 9
  • 20190401_181105.jpg
    20190401_181105.jpg
    65 KB · Weergaven: 8
  • 20190401_181127.jpg
    20190401_181127.jpg
    73,5 KB · Weergaven: 5
Vond idd originele zadel niet erg prettig.
Corbin of Sargent is echter weer direct zo’n grote investering, en een tijdje proberen weer een onmogelijkheid.
En mbt hoe hij rijdt, wel kom maar eens aan, maken we een ritje, en wisselen we een keer, kan je het ervaren.


Ben ook geen fan van het originele zadel van mijn 2008 Speedy. Is dat gelzadel ook wat breder en dikker toevallig? Ik zit teveel in een kuil voor mijn gevoel en mijn zaakje tegen het oplopende deel naar de tank...
 
Ja, dat zal passend te maken zijn. De diameter van de aansluiting van de zard is groter dan origineel als ik me niet vergis. Dus je zal een pas bus moeten laten maken/ kopen. Denk niet dat je het verschil kan oplossen met een dikke pakkingring.
Heb de maat er bij staan op de foto, dus kun je die vergelijken met de originele.
Passen mag altijd, retour sturen met geld terug (wel dan de beide verzendkosten betalen:)) kan ook.
Bedankt, ik wacht nog even af. Ben daar zelf niet handig mee..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan