Triumph Speed Triple topic deel 53

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gelukkig er goed afgekomen ondanks het vliegwerk (afgekeken bij de buren ofzo :P )...

En meteen maar gefeliciteerd met de '11 speed triple! Ik geloof niet dat je lang hebt getwijfeld over welke motor het zou moeten worden, hooguit het jaartal.

Veel veilige km toegewenst


Blom kreeg die toevallig net binnen, dus die maar genomen!
 
Hierbij wat foto's. Gaat dus om een losse demper en een tussenstuk voor een dubbele demper.
 

Bijlagen

  • arrow.JPG
    arrow.JPG
    95,9 KB · Weergaven: 6
  • arrow katvervanger.JPG
    arrow katvervanger.JPG
    95,6 KB · Weergaven: 8
  • zard.JPG
    zard.JPG
    142,9 KB · Weergaven: 9
  • diameter zard.JPG
    diameter zard.JPG
    82,3 KB · Weergaven: 9
Alweer een tijdje geleden dat ik hier was.
Een paar weken geleden onvrijwillig afscheid moeten nemen van mijn '08, een auto die langs de weg geparkeerd stond draaide de weg op om te keren. bij zijn voorwiel bij hem naar binnen gereden en ik over de motorkap. Zelf er goed afgekomen maar mijn trouwe tripletje helaas niet. Afgelopen weekend bij Blom een "11 opgehaald dus ik kan weer verder!
Ik zie nog een hoop bekende namen hier! Ondertussen ook nog even bij Se Sua op bezoek geweest!
Klus, wat doe je jonguh! Gelukkig zelf niets ! Wellicht tot in de zomer ergens!
 
Ik heb een start probleem als mijn 2007 Speed Triple warm is. Hij start of bijna niet of helemaal niet. (zie video)
Als de motor afgekoeld is start hij perfect.
De accu lijkt niet slecht te zijn en de koplamp brand ook volledig.

Hebben jullie ervaring met dit probleem?
Er zit gelukkig nog garantie op, hopelijk is het snel opgelost want het mooie weer is begonnen en ik wil wel van mijn nieuwe motor kunnen genieten.

 
Ik ben op zoek naar 1, of eventueel een set bouten/moeren waarmee je het achtertandwiel vast zet in de hub. Het gaat om een Speed Triple 955i uit 2001. Mocht je wat hebben hoor ik het graag!
 
Ik wil voor mijn Speed een Osco ketting smeersysteem halen. Ik heb er nu een scottoiler opzitten. die zat er al op toen ik hem kocht maar deze heeft maar 2 standen. Of geen olie of een olievlek onder de motor... _O-
Ik krijg hem niet fatsoenlijk afgeregeld...
De scottoiler zit nu onder de buddy maar dat is niet handig voor een Osco.
Heeft er iemand toevallig een 2012 met Osco-systeem? En waar heb je het reservoir geplaats?
Alvast bedankt! :t
 
Ik heb een start probleem als mijn 2007 Speed Triple warm is. Hij start of bijna niet of helemaal niet. (zie video)
Als de motor afgekoeld is start hij perfect.
De accu lijkt niet slecht te zijn en de koplamp brand ook volledig.

Hebben jullie ervaring met dit probleem?
Er zit gelukkig nog garantie op, hopelijk is het snel opgelost want het mooie weer is begonnen en ik wil wel van mijn nieuwe motor kunnen genieten.



Video is niet beschikbaar.
 
Alweer een tijdje geleden dat ik hier was.
Een paar weken geleden onvrijwillig afscheid moeten nemen van mijn '08, een auto die langs de weg geparkeerd stond draaide de weg op om te keren. bij zijn voorwiel bij hem naar binnen gereden en ik over de motorkap. Zelf er goed afgekomen maar mijn trouwe tripletje helaas niet. Afgelopen weekend bij Blom een "11 opgehaald dus ik kan weer verder!
Ik zie nog een hoop bekende namen hier! Ondertussen ook nog even bij Se Sua op bezoek geweest!

Gelukkig niets aan overgehouden.
Hoeveel km stond er op de 2008 toen je afscheid moest nemen.
Je nieuwe ziet er goed uit, veel veilige km's gewenst!
Dit seizoen maar weer eens afspreken!
 
Ik wil voor mijn Speed een Osco ketting smeersysteem halen. Ik heb er nu een scottoiler opzitten. die zat er al op toen ik hem kocht maar deze heeft maar 2 standen. Of geen olie of een olievlek onder de motor... _O-
Ik krijg hem niet fatsoenlijk afgeregeld...
De scottoiler zit nu onder de buddy maar dat is niet handig voor een Osco.
Heeft er iemand toevallig een 2012 met Osco-systeem? En waar heb je het reservoir geplaats?
Alvast bedankt! :t
Ik had de mijne op het subframe gemaakt nu op de 2017 ook weer
 
Ik weet het niet precies want hij maakte geen contact meer, maar iets boven de 102.000km
Dat is toch een mooie afstand, was echter wel benieuwd hoeveel je ermee zou gaan rijden uiteindelijk. Ik kreeg niet het idee dat je snel een andere aan zou schaffen als je dit ongeluk niet had gehad.
 
Nu als het goed is wel.

De dealer komt hem zaterdag ophalen. Ze denken dat het de startmotor is. Die kan uit zetten als hij warm is.

Het kan meerdere oorzaken hebben. Bedrading of aansluitingen is ook een goede mogelijkheid.
Gelukkig is het hun pakkie aan en hoef je je geen zorgen te maken om wat het allemaal kan zijn.

Benieuwd naar de uitkomst zijn we natuurlijk wel :)
 
Ik heb een start probleem als mijn 2007 Speed Triple warm is. Hij start of bijna niet of helemaal niet. (zie video)
Als de motor afgekoeld is start hij perfect.
De accu lijkt niet slecht te zijn en de koplamp brand ook volledig.

Hebben jullie ervaring met dit probleem?
Er zit gelukkig nog garantie op, hopelijk is het snel opgelost want het mooie weer is begonnen en ik wil wel van mijn nieuwe motor kunnen genieten.


Ik heb die exacte symptomen ook eens gehad op een honda shadow. Toen waren het de bobines. Maar startmotor klinkt ook aannemelijk, zeker als je het filmpje bekijkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan