Triumph Speed Triple topic deel 53

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind Duitsland qua vakanties altijd top.
Lekker bier, grote porties, uitstekende prijs/kwaliteitverhouding en die Duitsers weten wat service is.
Daarnaast zijn eventuele boetes tenminste te betalen. })

Precies, dan kan je nog een keer extra gaan!
En het Sauerland en de Eifel zijn binnen redelijke tijd te bereiken, dat is ook fijn!
Ik weet dat de boetes daar lager zijn maar ik heb er nog geen gekregen.
 
In de Vogezen zijn ze anders ook goed met grit, heb het regelmatig op me geschoten gekregen van m'n voorligger en dat kan flink zeer doen.

Vogezen en Schwarzwald liggen dicht bij elkaar maar ik vind het een wereld van verschil. In de Vogezen kun je kneiterhard over overzichtelijke wegen lange doordraaiers rijden en in het Schwarzwald zijn juist de kleine smalle weggetjes een uitdaging :)

Ik ben in de week van Pinksteren weer een week met 5 maten rechtsonder Lienz in Oostenrijk. Alpen, Dolomieten en Slovenië binnen handbereik *O*:]


Goeie vooruitzichten!
 
Ik ga het meemaken in Duitsland. We gaan in juni een paar dagen naar de Harz ben heel benieuwd hoe het daar rijden is.
Wij gaan van 22 mei t/m 26 mei met een club van 25 naar de Harz. Mocht je nog routes nodig hebben dan kan ik na het uitje wel de leuksten naar je toesturen ;)

Ps. Is het niet tijd voor het volgende deeltje? :p
 
Welk deel van de Harz ga je naar toe? Ik kom er elk jaar wel een paar dagen. Heerlijk rijden daar!

We zitten vlakbij het deeltje Sudharz zie op de kaart. Kijken of we de 1000 bochten eens kunnen rijden daar :]
Ben jij toevallig in het bezit van een paar leuke routes van de Harz ????
 
Wij gaan van 22 mei t/m 26 mei met een club van 25 naar de Harz. Mocht je nog routes nodig hebben dan kan ik na het uitje wel de leuksten naar je toesturen ;)

Ps. Is het niet tijd voor het volgende deeltje? :p
Vraag aan Flowdesign of je (of iemand anders) het stokje mag overnemen..............of deze sluiten en Flowdesign vragen of hij een nieuw deel wil aanmaken.

Persoonlijk vond ik de delen die gesloten werden na een max. aantal postings (2500 oid toch?) wel overzichtelijker.
Dit eindeloos doorgaan in 1 topic vind ik wat minder prettig.
 
Vraag aan Flowdesign of je (of iemand anders) het stokje mag overnemen..............of deze sluiten en Flowdesign vragen of hij een nieuw deel wil aanmaken.

Persoonlijk vond ik de delen die gesloten werden na een max. aantal postings (2500 oid toch?) wel overzichtelijker.
Dit eindeloos doorgaan in 1 topic vind ik wat minder prettig.
Ik zou het zeer waarderen als iemand het stokje overneemt :)

De tekst van de openingspost staat in het linkje onderaan in de openingspost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan