Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mojave en Flow, ga ff lekker een biertje pakken met elkaar en doe dan de broek open aan de bar, om te kijken wie de langste heeft.

Laat ieder lekker zijn ding doen........
Als de een alle pk's van de wereld wil hebben maar rijdt als een natte krant.........lekker laten gaan.
Ik heb er geen last van........en anders rij ik er rondjes om. :+

Ik rij ook op een lelijk hok, maar heb nu net zoveel plezier als toen met de S3 (als die wilde lopen :X ) terwijl de S3 de mooiste motor was, die ik ooit gehad heb.

Mijn rijstijl is door jaren heen veranderd, maar het plezier moet zoveel mogelijk blijven.



Internetdiscussies kun je niet winnen

Amen
 
Ik heb al een vriendin maar bedankt voor het aanbod :)

Onze discussie was al klaar hoor met respect voor ieders keuze.
 
Mojave en Flow, ga ff lekker een biertje pakken met elkaar en doe dan de broek open aan de bar, om te kijken wie de langste heeft.

Laat ieder lekker zijn ding doen........
Als de een alle pk's van de wereld wil hebben maar rijdt als een natte krant.........lekker laten gaan.
Ik heb er geen last van........en anders rij ik er rondjes om. :+

Ik rij ook op een lelijk hok, maar heb nu net zoveel plezier als toen met de S3 (als die wilde lopen :X ) terwijl de S3 de mooiste motor was, die ik ooit gehad heb.

Mijn rijstijl is door jaren heen veranderd, maar het plezier moet zoveel mogelijk blijven.



Internetdiscussies kun je niet winnen
Misschien had je ff tot het einde door moeten lezen voordat je reageerde.
 
Wie wilt er het laatste woord?

En dan nu een leuk filmpje, om te zien welke motor nu echt het snelste is op een bochtig circuit O-)

 
Laatst bewerkt:
Ach ja, voor beide valt iets te zeggen. Ik kreeg op de straat die 180pk en bergen koppel niet aangesproken zonder direct op snelheden te komen die echt niet meer goed te praten zijn. Als je in de powerband wil rijden pffft en dat is met de street toch echt anders. Die kan je laten brullen en gillen en dan is t nog binnen innamegrens :P

Pks zijn echt leuk, ik zal t niet ontkennen hoor maar geef voorkeur aan koppel en laag gewicht
 
Ach ja, voor beide valt iets te zeggen. Ik kreeg op de straat die 180pk en bergen koppel niet aangesproken zonder direct op snelheden te komen die echt niet meer goed te praten zijn. Als je in de powerband wil rijden pffft en dat is met de street toch echt anders. Die kan je laten brullen en gillen en dan is t nog binnen innamegrens :P

Pks zijn echt leuk, ik zal t niet ontkennen hoor maar geef voorkeur aan koppel en laag gewicht

Weet je wat nog leuker is.......met een SV650 in circuit trim (85pk) een Street klop geven op het circuit.

Oke oke leuk kroeg verhaal... O-)
 
Ach ja, voor beide valt iets te zeggen. Ik kreeg op de straat die 180pk en bergen koppel niet aangesproken zonder direct op snelheden te komen die echt niet meer goed te praten zijn. Als je in de powerband wil rijden pffft en dat is met de street toch echt anders. Die kan je laten brullen en gillen en dan is t nog binnen innamegrens :P

Pks zijn echt leuk, ik zal t niet ontkennen hoor maar geef voorkeur aan koppel en laag gewicht

haha. Ik zou al die motoren wel willen hebben. Maar ja zelfde oude discussie, plek in de stalling, niet in de knip -O-
 
Ach ja, voor beide valt iets te zeggen. Ik kreeg op de straat die 180pk en bergen koppel niet aangesproken zonder direct op snelheden te komen die echt niet meer goed te praten zijn. Als je in de powerband wil rijden pffft en dat is met de street toch echt anders. Die kan je laten brullen en gillen en dan is t nog binnen innamegrens :P

Pks zijn echt leuk, ik zal t niet ontkennen hoor maar geef voorkeur aan koppel en laag gewicht
Als je een Street Triple open trekt zit je toch ook ver boven de inname grens?
 
Als je een Street Triple open trekt zit je toch ook ver boven de inname grens?
in zijn 2 valt het nog mee op een 80 weg... Je redt het wel hoor, maar dan moet je doorhalen. Bij de gixxer was even knippen met de ogen voldoende, om een beweging in de rechterhand te forceren die tot zeer illegale snelheden leidde... :P

en wat betreft die SV650. En de street... die zullen erg aan elkaar gewaagd zijn. Met mij op beide fietsen zal de snelste tijd echt niet veel verschillen hoor op TT Assen. Maar op die gixxer, mwah
 
Ach ja, voor beide valt iets te zeggen. Ik kreeg op de straat die 180pk en bergen koppel niet aangesproken zonder direct op snelheden te komen die echt niet meer goed te praten zijn. Als je in de powerband wil rijden pffft en dat is met de street toch echt anders. Die kan je laten brullen en gillen en dan is t nog binnen innamegrens :P

Pks zijn echt leuk, ik zal t niet ontkennen hoor maar geef voorkeur aan koppel en laag gewicht


Koppel en laag gewicht zijn altijd een pluspunt.

Vond het grootste nadeel van de Speed dat je ondanks de lagere snelheid een hoger risico had om het rijbewijs kwijt te raken (in mijn geval met mijn rijstijl)



O ja, had ik al gezegd dat je internetdiscussies niet kunt winnen.............
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan