Pim84
MF veteraan
Geluk momentje Se Sua.. pfff jij wat een drama wegen daar zeg.
Misschien toch maar beter de auto pakken in de 'winter' daar.
Misschien toch maar beter de auto pakken in de 'winter' daar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gister weer bijna dood ervaring.... Het is regentijd hier en gisteren ging het alarm af. Plenzen...
Reed ik gister avond naar huis in de lichte regen in het donker rijd ik niets vermoedend (zo veel regen had ik ook niet gehad) in het volgende.
[~[url="http/i940.photobucket.com/albums/ad243/foreignmichel/2015-11-29%2016.45.20_zpskslffwxo.jpg"]afbeelding~][/URL]
Deze foto is een dag later genomen.
Dus hobbel ik naar huis toe, vizier bijna dicht om uit de regen te blijven en langzaam rijdend, zo rond de 70 of zo. Dan ineen rijd ik die plas in. Een muur van water spuit voor me op, mijn beide voeten worden van de steps geslagen en heb dan het stuur maar met een hand vast....
Rijne paniek, echt een wal water voor me zag echt niets alleen wit en kreeg plenty binnen zowel op als in lichaam. Denk dat de combinate van de voeten los en het harde afremmen in het "diepe" water mij op de motor heeft gehouden. Ik dacht.... eigenlijk niets, alleen achteraf zo van daar had ik eigenlijk moeten liggen. Wederom is het geluk met de dommen.
Het ergste vond ik nog dat ik net de avond ervoor de motor weer eens had schoon gemaakt. Ze was zo mooi. Nu zit het zand weer overal, maar vooral in mijn jas en schoenen en oren.
Gister weer bijna dood ervaring.... Het is regentijd hier en gisteren ging het alarm af. Plenzen...
Reed ik gister avond naar huis in de lichte regen in het donker rijd ik niets vermoedend (zo veel regen had ik ook niet gehad) in het volgende.
[~[url="http/i940.photobucket.com/albums/ad243/foreignmichel/2015-11-29%2016.45.20_zpskslffwxo.jpg"]afbeelding~][/URL]
Deze foto is een dag later genomen.
Dus hobbel ik naar huis toe, vizier bijna dicht om uit de regen te blijven en langzaam rijdend, zo rond de 70 of zo. Dan ineen rijd ik die plas in. Een muur van water spuit voor me op, mijn beide voeten worden van de steps geslagen en heb dan het stuur maar met een hand vast....
Rijne paniek, echt een wal water voor me zag echt niets alleen wit en kreeg plenty binnen zowel op als in lichaam. Denk dat de combinate van de voeten los en het harde afremmen in het "diepe" water mij op de motor heeft gehouden. Ik dacht.... eigenlijk niets, alleen achteraf zo van daar had ik eigenlijk moeten liggen. Wederom is het geluk met de dommen.
Het ergste vond ik nog dat ik net de avond ervoor de motor weer eens had schoon gemaakt. Ze was zo mooi. Nu zit het zand weer overal, maar vooral in mijn jas en schoenen en oren.
Hoovercraft
Hier staan de motoren weer onder zeil na goede poetsbeurt. Komen er voorlopig er niet meer onder vandaan gezien de pekel op de voorruit van de auto... Moest t er bijna afbikken wat een zut zeg
Geluk momentje Se Sua.. pfff jij wat een drama wegen daar zeg.
Misschien toch maar beter de auto pakken in de 'winter' daar.
Ik zou heel gauw mee gaan spelen met de loterij, want die win jij gewoon met de hoeveelheid geluk die je hebt gehad .....
Goed te horen dat je OK bent man!
ruitje was weer schoon, de rest van de auto alles behalve dat, maar goed daar is de auto dan ook voor en om kids van A naar B te brengen.Pekel is alweer weggeregend, haal ze maar weer onder het zeil vandaan.
Het mooie is, geluk laadt zich ook weer op na een tijdjeBen er zeker van dat mijn geluk alweer op is.... Maar ja wat is OK, iig niet gekker dan anders
Ik zag gisteren een stel figuren op de motor door de stromende regen in de avondspits... je bent zó slecht zichtbaar en het is koud en nat... zou ik echt geen lol aan vindenMotoren zijn me te lief om nu buiten te laten. Ik heb er simpelweg de ruimte niet voor, maar anders kwam er een pekelbrikkie...
Ik zag gisteren een stel figuren op de motor door de stromende regen in de avondspits... je bent zó slecht zichtbaar en het is koud en nat... zou ik echt geen lol aan vinden
Ps. vandaag was het weer droog met slechts 29 graden. Wat frisjes dus
Mijn voorkeur neigt naar het oude type, wat ik visueel mooier vind.
Heren,
Op het moment rij ik een zx-10r uit 2008 voor op straat, omdat ik deze motor nu 2 seizoenen heb gereden, ben ik stiekem toch weer op zoek naar iets anders. Om een lang verhaal kort te maken;
Wie heeft zo'n dergelijke overstap gemaakt?
Wat ga ik wel en niet missen van de Kawasaki?
Waar ik bang voor ben, is dat het vermogen een beetje gaat tegenvallen.
Hard rijden interesseert mij op de openbare weg niet meer, hard bochtenwerk,knietje, beetje spelen e.d. des te meer.
In Nederland rij ik bijna niet meer (alleen circuit met de circuitfiets), hij zal dan ook voor de weekendjes Duitsland/ Luxemburg worden gebruikt.
Mijn voorkeur neigt naar het oude type, wat ik visueel mooier vind.
Proefrijden is het antwoord, dat weet ik, alleen is op het op dit moment niet echt goed weer om bochtenwerk te testen.
Waarvan laat jouw triple een dikke glimlach op je gezicht toveren? en kunnen jullie mij overhalen/ lekker maken om volgend seizoen op een triple te rijden?
zo dan, snelle reacties
Qua oud type bedoel ik de laatste versie uit 2008-2009. of het 2010+ model moet motorisch zo veel beter zijn dat het uiterlijk er minder toe doet
De zx-10r is echt een pracht van een fiets, maar zoals slakky ook met zijn supersport had, alles moet keihard gaan voordat het een beetje leuk is en dat gaat na een tijdje ook vervelen. Topsnelheid is een keer leuk, maar of het nu 250 of 300 is, ik merk het verschil niet, alleen de cijfertjes op de teller. Het bochtenwerk wat in de eifel veel voorkomt, lijkt mij meer geschikt voor de triple en laat ik daar nou juist een wegmotor voor hebben...
Waar ik een kick van krijg is het zo hard mogelijk door de bocht knallen en met uitaccelereren het voorwiel de lucht in, om vervolgens de volgende bocht het weer van voor af aan te doen. (wat klinkt dat puberaal zeg, als ik het zo nalees )
Heren,
Op het moment rij ik een zx-10r uit 2008 voor op straat, omdat ik deze motor nu 2 seizoenen heb gereden, ben ik stiekem toch weer op zoek naar iets anders. Om een lang verhaal kort te maken;
Wie heeft zo'n dergelijke overstap gemaakt?
Wat ga ik wel en niet missen van de Kawasaki?
Waar ik bang voor ben, is dat het vermogen een beetje gaat tegenvallen.
Hard rijden interesseert mij op de openbare weg niet meer, hard bochtenwerk,knietje, beetje spelen e.d. des te meer.
In Nederland rij ik bijna niet meer (alleen circuit met de circuitfiets), hij zal dan ook voor de weekendjes Duitsland/ Luxemburg worden gebruikt.
Mijn voorkeur neigt naar het oude type, wat ik visueel mooier vind.
Proefrijden is het antwoord, dat weet ik, alleen is op het op dit moment niet echt goed weer om bochtenwerk te testen.
Waarvan laat jouw triple een dikke glimlach op je gezicht toveren? en kunnen jullie mij overhalen/ lekker maken om volgend seizoen op een triple te rijden?
zo dan, snelle reacties
Qua oud type bedoel ik de laatste versie uit 2008-2009. of het 2010+ model moet motorisch zo veel beter zijn dat het uiterlijk er minder toe doet
De zx-10r is echt een pracht van een fiets, maar zoals slakky ook met zijn supersport had, alles moet keihard gaan voordat het een beetje leuk is en dat gaat na een tijdje ook vervelen. Topsnelheid is een keer leuk, maar of het nu 250 of 300 is, ik merk het verschil niet, alleen de cijfertjes op de teller. Het bochtenwerk wat in de eifel veel voorkomt, lijkt mij meer geschikt voor de triple en laat ik daar nou juist een wegmotor voor hebben...
Waar ik een kick van krijg is het zo hard mogelijk door de bocht knallen en met uitaccelereren het voorwiel de lucht in, om vervolgens de volgende bocht het weer van voor af aan te doen. (wat klinkt dat puberaal zeg, als ik het zo nalees )
zo dan, snelle reacties
Qua oud type bedoel ik de laatste versie uit 2008-2009. of het 2010+ model moet motorisch zo veel beter zijn dat het uiterlijk er minder toe doet
De zx-10r is echt een pracht van een fiets, maar zoals slakky ook met zijn supersport had, alles moet keihard gaan voordat het een beetje leuk is en dat gaat na een tijdje ook vervelen. Topsnelheid is een keer leuk, maar of het nu 250 of 300 is, ik merk het verschil niet, alleen de cijfertjes op de teller. Het bochtenwerk wat in de eifel veel voorkomt, lijkt mij meer geschikt voor de triple en laat ik daar nou juist een wegmotor voor hebben...
Waar ik een kick van krijg is het zo hard mogelijk door de bocht knallen en met uitaccelereren het voorwiel de lucht in, om vervolgens de volgende bocht het weer van voor af aan te doen. (wat klinkt dat puberaal zeg, als ik het zo nalees )
zo dan, snelle reacties
Qua oud type bedoel ik de laatste versie uit 2008-2009. of het 2010+ model moet motorisch zo veel beter zijn dat het uiterlijk er minder toe doet
De zx-10r is echt een pracht van een fiets, maar zoals slakky ook met zijn supersport had, alles moet keihard gaan voordat het een beetje leuk is en dat gaat na een tijdje ook vervelen. Topsnelheid is een keer leuk, maar of het nu 250 of 300 is, ik merk het verschil niet, alleen de cijfertjes op de teller. Het bochtenwerk wat in de eifel veel voorkomt, lijkt mij meer geschikt voor de triple en laat ik daar nou juist een wegmotor voor hebben...
Waar ik een kick van krijg is het zo hard mogelijk door de bocht knallen en met uitaccelereren het voorwiel de lucht in, om vervolgens de volgende bocht het weer van voor af aan te doen. (wat klinkt dat puberaal zeg, als ik het zo nalees )
Wat is er anders aan een 2010 tov een 2008 dan? Is toch hetzelfde model?liever een 2010 model dan 2008/2009 kwaliteit van die bouwjaren varieert ook behoorlijk.
Vraag maar aan brabant motors
Aprilia moeten shoppen denk ik.