haha zag pas later dat het de pdf wasZeker niet op de link geklikt hè
heb deel 1 en 2 gelezen en dat was een stuk aangenamer dan de film
Ook al ben ik slecht in de praktijk, theorie vind ik altijd wel leuk (geldt helaas ook voor de techniek )...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
haha zag pas later dat het de pdf wasZeker niet op de link geklikt hè
Ik heb gestemd, raraMoeten we wat verder vooruit plannen
Alvast een poll voor (begin) volgend jaar:
Poll: Naar de Eifel: Met of zonder overnachting?
Tussenstand:
[afbeelding]
Net op de ohlins site gecheckt met het volgende resultaatOok even gechecked of deze veer/demper niet in de terugroep actie valt?
Klinkt misschien stom, maar misschien hangt je ketting te slap?
Controleer even of de dekseltjes van de secundaire lucht op de klepdeksel nog vast zitten.
Controleer even of de dekseltjes van de secundaire lucht op de klepdeksel nog vast zitten.
Idd geeft een pokke getik, maar dan alleen bij gas los neem ik aan.
Of er moet 1 van die klepjes defect zijn?
Kijk ook even naar de tandwieldrager, als je die flink heen en weer kan halen wil dat ook een getik geven, of zelfs een wiellager.
Moeten we wat verder vooruit plannen
Alvast een poll voor (begin) volgend jaar:
Poll: Naar de Eifel: Met of zonder overnachting?
Tussenstand:
[afbeelding]
haha zag pas later dat het de pdf was
heb deel 1 en 2 gelezen en dat was een stuk aangenamer dan de film
Ook al ben ik slecht in de praktijk, theorie vind ik altijd wel leuk (geldt helaas ook voor de techniek )...
Gestemd
Misschien zelfs 3 dagen van maken? er zijn er die al 350 kilometer op moeten voor ze in de Eifel zitten.
Moeten we wat verder vooruit plannen
Alvast een poll voor (begin) volgend jaar:
Poll: Naar de Eifel: Met of zonder overnachting?
Tussenstand:
[afbeelding]
Hi all! Al een tijdje aan het meelezen en ook maar eens geregistreerd, rijd nu zelf op een GSX-R 600CC en wil graag een motor waar ik iets rechter zit. Daarnaast altijd al gecharmeerd geweest van de drie cilinders en het rijgemak er van. Nu zit ik alleen nog in een dubio, wordt het de street of de speed? Wat zouden jullie hier in adviseren.
- Rijd enkel recreatief (geen woon-werk etc), ongeveer 3000KM per jaar,
- Geen enorm sportieve rijder, vind het ook heerlijk om rond de 4000 toeren lekker te rijden (wat de GSX-R wat minder leuk vind..),
- Ben vrij lang (+- 1.90M), past dit op een speed en/of street en een comfortabele rijpositie.
Volgend weekend ook bij een zaak kijken die ze beide heeft staan maar hoor graag jullie advies alvast.
Gewoon zelf gaan rijden, dan kom je er wel achter.
Mijn voorkeur gaat uit naar de Speed. Deze is iets groter. Past beter bij je lengte. Rijeigenschappen zijn van beide uitstekend.
Waar heb je die info vandaan?Ik zit overigens te kijken naar de modellen met nog de ronde koplampen, vind ik persoonlijk wat mooier (en daarnaast ook goedkoper). Dus zeg vanaf +- 2005.
Wat betreft lengte neig ik ook naar de speed gezien de afmetingen. Hoe verhoud de 1050 cc zich ten opzichte van de wat rustigere street? Is hier ook gewoon lekker mee te touren of is het echt meer een onrustige hooligan. Zelf al eens op de Tuono gereden en die vond ik veel te nerveus om rustig mee te rijden.
Waar heb je die info vandaan?
De Speed is juist beter geschikt om mee te toeren dan de Street omdat je met de Speed veel meer koppel hebt vanuit onderin. Het 675 blok is zeker ook soepel, maar moet toch wat meer in de toeren gejaagd worden dan de Speed. Met de Speed kun je rijden alsof het een turbodiesel is
Ik zou zeker voor de Speed gaan als ik jou was
wanneer willen jullie gaan ongeveer... als ik kan/mee mag zou ik me wel willen aansluiten
Bedankt! Dat klinkt mij inderdaad ook een stuk logischer, dat is nou net één van de dingen die ik aan met GSX-R niet meer leuk vind dat constante gejank in ze toeren om een beetje leuk te kunnen rijden.
Vind bijv. deze wel interessant qua aantal KM's;
http://jagermotoren.nl/occasions/bekijk-occasions/?sid=9565187
Zeg er zelfs een met meer dan 100K KM's
Aanbod Schademotoren en Schade Harley Davidson, Boonstra Motoren
Kom je uit de buurt van Hoogeveen ivm Jager? Ik zou even wat recensies lezen her en der..Gemengde reacties over deze zaak.
Bedankt! Dat klinkt mij inderdaad ook een stuk logischer, dat is nou net één van de dingen die ik aan met GSX-R niet meer leuk vind dat constante gejank in ze toeren om een beetje leuk te kunnen rijden.
Vind bijv. deze wel interessant qua aantal KM's;
http://jagermotoren.nl/occasions/bekijk-occasions/?sid=9565187
Zeg er zelfs een met meer dan 100K KM's
Aanbod Schademotoren en Schade Harley Davidson, Boonstra Motoren
Ik zit overigens te kijken naar de modellen met nog de ronde koplampen, vind ik persoonlijk wat mooier (en daarnaast ook goedkoper). Dus zeg vanaf +- 2005.
Wat betreft lengte neig ik ook naar de speed gezien de afmetingen. Hoe verhoud de 1050 cc zich ten opzichte van de wat rustigere street? Is hier ook gewoon lekker mee te touren of is het echt meer een onrustige hooligan. Zelf al eens op de Tuono gereden en die vond ik veel te nerveus om rustig mee te rijden.
Poll: Naar de Eifel: Met of zonder overnachting?
Tussenstand:
[afbeelding]
Als er een voorkeur is voor langer dan een weekend, dan zou natuurlijk met Pasen of Pinksteren een uitkomst zijn.
De mensen die dichterbij de Eifel wonen en slechts één dag mee willen kunnen gewoon 's ochtend vroeg vertrekken en aanhaken
Pasen valt komend jaar vrij vroeg (eind maart al) en Pinksteren is weer vrij laat en voor mijzelf geen optie vanwege verjaardagen.
Feestdagen 2018
Voorstel: Goede vrijdag en Pasen 2016: 25 t/m 28 maart 2016.
Graag je naam, e-mailadres en telefoonnummer aan mij sturen per e-mail: [afbeelding]
Dan ga ik Angela van Am Tunnel vragen of ze dan nog wat vrij heeft
Dat gaat niet werken, als het met overnachting is dan kunnen we dat niet 2 weken van te voren nog in gaan plannen, zeker niet wanneer het om drukke weekenden gaat zoals met Pasen.Klinkt goed, mocht ik tegen die tijd geen andere verplichtingen hebben hoor je het zeker!