Triumph Speed Triple 1050 2006 veel accessoires

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh jawel. Toen ik deze kocht, wist ik dat een ander project een keer voorrang gaat krijgen. Laat ik het zo zeggen: als ik dat voornemen niet had gehad (en ik dus niet het geld nodig zou hebben), dan zou deze echt de deur niet uit gaan. Bij een Triumph had ik altijd het idee dat ie toch een wat stoffig imago hebben. Deze heeft mij in elk geval het tegendeel bewezen en is naar mijn idee een van de beste fietsen geweest die ik heb gehad. Dus van harte zal ie niet gaan, maar soms moet je keuzes maken (en stiekum hoop ik dat het nog wel even duurt voordat ie wordt verkocht :+ ).
 
Oh jawel. Toen ik deze kocht, wist ik dat een ander project een keer voorrang gaat krijgen. Laat ik het zo zeggen: als ik dat voornemen niet had gehad (en ik dus niet het geld nodig zou hebben), dan zou deze echt de deur niet uit gaan. Bij een Triumph had ik altijd het idee dat ie toch een wat stoffig imago hebben. Deze heeft mij in elk geval het tegendeel bewezen en is naar mijn idee een van de beste fietsen geweest die ik heb gehad. Dus van harte zal ie niet gaan, maar soms moet je keuzes maken (en stiekum hoop ik dat het nog wel even duurt voordat ie wordt verkocht :+ ).

Ik wil die RSV R Tuono die hier te koop staat echt heel graag hebben, maar ik heb voor mij idd ook de keuze gemaakt dat de SRAD dan weg moet......helaas wil dat nog niet zo vlotten, dus dat zal waarschijnlijk niets worden.

Grtz
 
Dan zou ik toch eerder voor het nieuwe type Tuono gaan. Die heb ik ook gehad en die loopt qua motoreigenschappen een stuk fijner dan de oude Tuono (nog even afgezien van een geweldige rijeigenschappen, alhoewel de Triumph daar niet veel voor onder doet).
 
Ik weet dat het niet echt helpt, maar ik wou gewoon wetenhoe je die koplampen matzwart gekregen hebt. Gewoon chroom afschuren en (laten) spuiten?

Ik was op zoek naar een pm-mogelijkheid, maar die vind ik niet ...
 
Nog vergeten te vermelden: een zwart LSL stuur zit er ook op.

De totale waarde van de extra's heeft een nieuwwaarde van meer dan € 2000,00 (nog afgezien van de arbeidsuren).
 
Nog vergeten te vermelden: een zwart LSL stuur zit er ook op.

De totale waarde van de extra's heeft een nieuwwaarde van meer dan € 2000,00 (nog afgezien van de arbeidsuren).
Hoe bevalt die beugel van GSG; koplamp staat daardoor ook dichterbij maar trilt die beugel niet? Zit er namelijk ook aan te denken om zo'n beugel te bestellen maar als ik hem zie lijkt hij een beetje dun?

Lang verhaal en gelijk een schop voor deze mooie fiets!
 
Laatst bewerkt:
Niet ver genoeg, daarom gaat mijn Speed Triple ook in de verkoop.
 
Misschien nog goed om te weten: bijna alle originele onderdelen zijn nog aanwezig. Er is niets verzaagd aan aan het frame, dus alles is ook weer zo in originele staat te brengen.
 
Is een extra van Triumph. Zit er niet origineel op, maar kan alsnog gewoon worden gemonteerd. Ik vind 'm zelf niet zo mooi staan en zo naked is ie mooier. Maar da's een smakenkwestie.
 
Laatst bewerkt:
Is een extra van Triumph. Zit er niet origineel op, maar kan alsnog gewoon worden gemonteerd. Ik vind 'm zelf niet zo mooi staan en zo naked is ie mooier. Maar da's een smakenkwestie.


dat weet ik, ik had hem er ook zelf op gezet.
maar hij stond niet in de lijst, vandaar....
 
Die zit er ook niet meer bij. Die is inmiddels weer verkocht. Vandaar dat ie ook niet bij de accessoires staat :)

Vandaag nog even lekker door het zonnetje gereden..... dan slaat de twijfel weer toe. Maar ja, ik ben ook met een ander project bezig..... keuzes, keuzes....
 
Laatst bewerkt:
Hoi XtremeBiker, je hebt echt een prachtige speed triple te koop! 8-)
Als je mij nou helpt met mijn XJR1300SP te verkopen, dan kan ik me de aankoop van jou speedtriple veroorloven. Mischien een goede basis voor nog een project... :)
( staat ook op dit forum op XJR1300SP )
 
Hoi XtremeBiker, je hebt echt een prachtige speed triple te koop! 8-)
Als je mij nou helpt met mijn XJR1300SP te verkopen, dan kan ik me de aankoop van jou speedtriple veroorloven. Mischien een goede basis voor nog een project... :)
( staat ook op dit forum op XJR1300SP )
Ik heb ooit al eens een XJR1200 als project gehad ;) Ik moet zeggen ook een mooie all-round motor met een fijn blok. Echter als je dan een keer op een Tuono of Triple oid rijdt, weet je niet wat je overkomt (in positieve zin).

Maar mocht ik iemand weten voor je XJR, dan zal ik 'm naar je door verwijzen.
 
Thanks XtremeBiker. Ik heb gelukkig nog niet op een tuono gezeten maar wel op een 2005 triple. Ik was ook meteen verkocht. mbt de 1200, die heb ik ook gehad en moet zeggen dat de 1300 een verbetering op alle manco's is die de 1200 had. ach hoe dan ook. Ik heb m'n zinnen op een triple gezet en moet maar snel zien hoe ik het mogelijk kan maken :] 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan