Triumph Speed Triple 1050 2005 met ervaring

Status
Niet open voor verdere reacties.

Foegol

MF veteraan
8 jun 2013
1.697
113
Leeuwarden
Instagram
Bij deze verkoop ik mijn Triumph Speed Triple uit 2005.

De motor heeft nu 139.360 kilometer gelopen en is nog lang niet op zijn eind. Er zitten een paar gebruikerssporen op en een paar krasjes van een langzaam schuivertje maar niets buitensporigs. Verder heeft de motor een hele waslijst aan opties aan extra’s, los van de Hyperpro voorveren en de middenbok zijn de accessoires wel op de foto’s te zien.

Zo’n 5000 kilometer geleden heeft de motor groot onderhoud gehad waarbij de olie + filter, kettingset, remblokken en koelvloeistof is vervangen. Elk jaar heeft de motor zijn beurtjes en onderhoud gehad, rekeningen hiervan zijn aanwezig. De motor staat goed op de banden en een proefrit is uiteraard mogelijk.

Onderhoud:
Olie en filter in juni vervangen (5000km geleden)
Kettingset juni (5000km geleden)
Luchtfilter (K&N) opniew geolied (juni 5000km geleden)
Banden nog ruim in het profiel
Remblokken voor vervangen inclusief revisie van klauwen (juni (5000km geleden)
Koelvloeistof vervangen en systeem geflusht (juni 5000km geleden)

Bij interesse graag een PBtje.

Vraagprijs: €2700
Locatie: Leeuwarden
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    2,8 MB · Weergaven: 23
  • 2.jpg
    2.jpg
    2,7 MB · Weergaven: 21
  • 3.jpg
    3.jpg
    2 MB · Weergaven: 19
  • 4.jpg
    4.jpg
    2,6 MB · Weergaven: 15
  • 5.jpg
    5.jpg
    2,8 MB · Weergaven: 22
  • 6.jpg
    6.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 20
Laatst bewerkt:
Leuke motor, maar 2950 voor zo'n oud beestje, met schade en met die kilometerstand is wel héél ruig. Leuk pak trouwens (heb ik ook gehad).
 
Leuke motor, maar 2950 voor zo'n oud beestje, met schade en met die kilometerstand is wel héél ruig. Leuk pak trouwens (heb ik ook gehad).
Wat jij 'schade' noemt gaat bij de meeste advertenties door als 'gebruikerssporen'. T zijn wat krasjes op een stuurgewichtje, remhendeltje en de demper, maak er niet meer van dan dat het is ;)
 
Ey Foegel, prachtige fiets, maar verliefd worden op een Duc, tsja dat kan de beste overkomen! Succes met de verkoop en veel plezier met je Duc.
 
Kwam je advertentie ook tegen op fb. :Y

Geniale kilometerstand! Met mijn Sv zit ik nog op slechts 88.000. '( Ik ben jaloers!:}
 
Kwam je advertentie ook tegen op fb. :Y

Geniale kilometerstand! Met mijn Sv zit ik nog op slechts 88.000. '( Ik ben jaloers!:}
Ja ik was slechts verantwoordelijk voor de laatste 20.000km, de vorige eigenaar heeft de meeste ervaring op dit beest gezet.

Sinds gisteren staat ie bij een ander in het hok, klaar voor de volgende kilometers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan