In juni hebben we met 4 vrienden het zuidelijke deel van de TET Zweden gedaan. De XRV750 Africa Twin, Caponord 1000, R1100GS en Tiger 800 hebben zich keurig gedragen. Ondanks regen en enkele valpartijen toch een toprit gehad. Bij vragen, stuur gerust een PB. Enjoy!
Bedankt voor het compliment Chris. Je kunt de route downloaden op transeurotrail.org. Garmins of smartphones kunnen de track dan weergeven om te volgen. Sowieso leuk om eens reisideëen op te doen op transeurotrail.org.
Dank voor de tip! Ik ben absolute leek op gebied van navigatie en routes.. mijn vorige "motorleven" bestond namelijk uit circuitrijden en dan is navigatie niet echt heel erg noodzakelijk!!
Ik dacht even dat de trip op dat moment over zou zijn. Maar afgezien van een dikke enkel, en blauwe bovenarm arm eigenlijk geen noemenswaardige problemen. En de motor had niet eens een krasje
Ik dacht even dat de trip op dat moment over zou zijn. Maar afgezien van een dikke enkel, en blauwe bovenarm arm eigenlijk geen noemenswaardige problemen. En de motor had niet eens een krasje
Het waren inderdaad best veel gravelwegen. Een beetje meer afwisseling, of wat technischere stukjes zouden leuk geweest zijn. Maar we zijn beginnende "off-roaders", dan is Zuid-Zweden prima te doen.