torsie stang

leuk om een antiek topic van mijzelf weer omhoog geschopt te zien worden, maar ik kan kort zijn.........

- nee, de stabilisator stang is nog niet gemonteerd, is niet zozeer een gebrek an tijd alswel een gebrek aan harde valuta gecombineerd met het feit dat ik mijn dagelijks vervoer niet zomaar voor en x-periode kan missen om met een stangetje te gaan zitten frotten..............

Enige aandacht die de combinatie momenteel krijgt is net voldoende onderhoud om de boel veilig en betrouwbaar op de weg te houden; wordt vervolgd dus.........

dat kun je trouwens uitgebreidt lezen in mij "eigen" topic:
Zwarte Guzbak uit Rottjeknor
 
jammer dat je er niet aan toekomt,misschien zijn er nog meer knutselaars die hier ervaring mee hebben,ja ik heb dat engelse stuk gelezen en die gaat er goed op in maar de onderdelen zijn vrij duur, dat moet toch goedkoper kunnen?

enne 3wheel begrijp ik dat je nog een ongebruikt setje van een mz hebt liggen ;)
jammer dat ik in groningen woon.
oja ik heb dus een uralbak aan een xs1100 met (sinds een week) een ezs voorvork en 15 inch wielen
 
jammer dat je er niet aan toekomt,misschien zijn er nog meer knutselaars die hier ervaring mee hebben,ja ik heb dat engelse stuk gelezen en die gaat er goed op in maar de onderdelen zijn vrij duur, dat moet toch goedkoper kunnen?

enne 3wheel begrijp ik dat je nog een ongebruikt setje van een mz hebt liggen ;)
jammer dat ik in groningen woon.
oja ik heb dus een uralbak aan een xs1100 met (sinds een week) een ezs voorvork en 15 inch wielen


tsja, dat ik het nu nog niet gebruik wil niet zeggen dat het te koop is.......... :)
Ben het namelijk wel nog steeds van plan en de spullen liggen niet echt in de weg.

aan de andere kant: het kost geen drol en je kunt het dus makkelijk zelf bestellen, ik was inclusief verzendkosten en bevestigings materialen (2 beugeltjes van pisbakkenstaal met rubber lagers.........) minder als 50 euro kwijt.

weet zo snel effe de site niet meer uit mijn hoofd; maar google maar even op MZ en Berlin, staat een "oude" MZ fabriek die nog steeds in bedrijf is en voornamelijk handeld in klassieke spullen; hebben een volledige online catalogus, bestellen is makkelijk en bij betaling met credit-card heb je de spullen binnen een paar dagen in huis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan