Topics negeren ipv gebruikers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.259
112.222
Rèswèk
Ik denk dat deze aan @Duderuud is

Ik weet dat het nu niet kan. Maar heeft de software de mogelijkheid om door een users topics te laten negeren?

Er zijn topics die ik echt niet wíl lezen omdat dat ver buiten mijn zeer ruime interesses gaat, zoals een "afzijk topic" en een "depressie" topic. Die blijf je bij het surfen voorgeschoteld krijgen...

Ik kan inmiddels ook al op het interweb aangeven welke reclamefolders ik niet meer wil ontvangen... begrijp je?
 
Maar als je ze dan topic voor topic moet selecteren is het wel een paardemiddel
Ik herken de vrouw in jou, hier zit er ook zo een die heeft voor iedere oplossing een probleem B|

Paardemiddel??? Of Monnikenwerk?

Bijhouden....
Hier heb ik ook wel eens aan gedacht. Installeren die addon wat mij betreft.
Yup, voor mij ook ajb :P. Hoop topics die ik nooit bekijk en nooit meer hoef te zien...
Goed idee inderdaad, zeker belang bij!

En allemaal niet liken hé?
 
Laatst bewerkt:
@Duderuud zou het dan ook mogelijk zijn, of in plaats van negeren je favoriete Topics "prive" te sticky-en???
Dan ga ik -helaas voor jullie- nooit meer weg van M-F
 
Het risico is wel dat je er juist een hoog facebook gehalte van gaat maken door jezelf steeds meer een tunnel in te leiden van wat je nog ziet…
 
Het Viva en Faecesbookgehalte zit in wat er geplaatst wordt, niet in wat je niet wil zien. Heb ik tunnelvisie omdat ik geen Herry Springer en geen GTST kijk??? Voegt een oeverloze covid flamewar en al soortgelijke topics wat toe aan mijn (ieders) ontwikkeling?
 
Dus de @Deputy Duc op negeren zetten omdat ik het covid topic niet hoef? denk es na, over twee dingen:: 1) De Dep is een favo van me, 2) een mod kan je niet op negeren zetten. Ik heb heus wel nagedacht hoor voor ik zo'n verzoek plaats
 
Dat is inderdaad wel lastig dan ja. Al weet je natuurlijk ook dat in de digitale wereld sommige oplossingen veel makkelijker zijn dan je verwacht en je baalt dat je dat nooit zelf hebt bedacht.

OT: Ik ben ook voor.
 
Met een add-on is dit mogelijk. Ik ga kijken of dit ook wenselijk is (ook benieuwd of hier meer animo voor is).
Dat is inderdaad wel lastig dan ja. Al weet je natuurlijk ook dat in de digitale wereld sommige oplossingen veel makkelijker zijn dan je verwacht en je baalt dat je dat nooit zelf hebt bedacht.

OT: Ik ben ook voor.
 
Of Misschien het forum eens grondig opruimen?
Kom veel topics tegen waar al jaren niet meer in gesproken wordt..
Oudere topics over motoren, techniek, ervaringen, regionaal, etc zijn een waardevol naslagwerk.
Maar kom ook veel onderwerpen tegen over onbelangrijke onderwerpen.
Bijvoorbeeld berichten van mensen die jaren geleden iemand zochten om samen een ritje te rijden kun je opruimen. En zo nog heel veel andere 😇
 
Even een misschien wat domme opmerking. Ergens rechtsboven staat bij het topic "niet meer volgen". Als je daarop klikt, krijg je toch geen melding meer als er in dat topic gepost ìs? Daarna niet meer in dat topic komen en klaar. Of zie ik het te simpel!
Dat gaat over "Volgen" niet over voorgeschoteld krijgen.
Ik kijk vaak bijvoorbeeld wat er aan nieuwe posts is en je raadt het al

1642668666272.png


en zo komen er heel veel topics voorbij die ik echt niet interessant vind. Die volglijst maak ik zeer intensief gebruik van.

Ik heb wel in de gaten dat er twee groepen reaguurders zijn, één die het met me eens is en één die het niet (wil) begrijpen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan