Topic sluiten of titel aanpassen? Je kan het nu zelf.

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
Mag het topic op slot of wil je de titel van je topic aanpassen? Voorheen moest een moderator dat voor je doen.

Maar nu kan je het zelf: Klik in je verkooptopic rechts bovenin op de drie puntjes:
hoppa.PNG


Daar heb je de keuze om je topic te bewerken (titel aanpassen) of te sluiten. Gemak dient de mens!
 
wordt de nieuwe titel opnieuw geindexeerd door de zoekmachine?
 
fijn, gelijk geprobeerd of ik ook slotjes kon verwijderen, maar :N
 
Mag het topic op slot of wil je de titel van je topic aanpassen? Voorheen moest een moderator dat voor je doen.

Maar nu kan je het zelf: Klik in je verkooptopic rechts bovenin op de drie puntjes:
Bekijk bijlage 1327012

Daar heb je de keuze om je topic te bewerken (titel aanpassen) of te sluiten. Gemak dient de mens!
Ik kan alleen een poll creëren bij een topic die ik gestart heb. Titel wijzigen en topic sluiten.... :N
 
Mag het topic op slot of wil je de titel van je topic aanpassen? Voorheen moest een moderator dat voor je doen.

Maar nu kan je het zelf: Klik in je verkooptopic rechts bovenin op de drie puntjes:
Bekijk bijlage 1327012

Daar heb je de keuze om je topic te bewerken (titel aanpassen) of te sluiten. Gemak dient de mens!
Wordt er aan gewerkt, dat het ook te verwijderen is ?
Zorgt namelijk naar mijn idee voor meer overzicht.
 
Nee, topic worden nooit verwijderd tenzij daar een hele goede reden voor is. Een slotje moet ook voldoende zijn om het overzicht te behouden.
 
Euh, MF is kapot @Duderuud ...

Mijn Combo is verkocht maar met de 3 puntjes kan ik alleen een pol creeeren of het topic bewerken. Bij bewerken kan ik weer alleen de titel wijzigen?
 
Laatst bewerkt:
Lijkt er op dat een update van een plugin die rechten heeft gereset.

Zou nu gefixt moeten zijn.
 
Jammer dat een topic te sluiten is door de topicstarter.
Het komt regelmatig voor dat er naderhand nog vragen en/of opmerkingen zijn over een topic, en die kunnen dan niet meer behandeld worden. Bijvoorbeeld een vraag over een probleem, en hoe dat nu uiteindelijk opgelost is zonder dat de topicstarter dat heeft laten weten alvorens hij het topic sloot, is dan niet meer mogelijk.
 
Jammer dat een topic te sluiten is door de topicstarter.
Het komt regelmatig voor dat er naderhand nog vragen en/of opmerkingen zijn over een topic, en die kunnen dan niet meer behandeld worden. Bijvoorbeeld een vraag over een probleem, en hoe dat nu uiteindelijk opgelost is zonder dat de topicstarter dat heeft laten weten alvorens hij het topic sloot, is dan niet meer mogelijk.

Nou ja... Het is een verkoop topic. Dus is het verkocht? Slotje erop.

In de andere fora is dat niet handig nee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan