Topic/Pagina instelling

E.G.J.

Koud bier hier, koud bier hier. Dankuwel!
Donateur
2 sep 2004
37.557
53.865
Völlenerkönigsfehn Germany
Ik ben nu een half uurtje over het vernieuwde forum aan het surfen. En ondanks dat ik wel een retro man ben die slecht tegen verandering kan, qil ik het wel in de nieuwe vorm verder gebruiken.
Maar goed, ik kwam hier niet alleen maar om veren te steken :P
Ik kan namelijk sommige Instellingen zoals we voorheen hadden, niet meer vinden, of klik er overheen.
Bijvoorbeeld het aantal posten per pagina, en (waar het mij vooral om gaat) terecht komen bij de voor "mij" nieuwste post in een topic.
Ik kom nu standaard op de openingspost terecht.
Kan dit anders, en zo ja, waar?

Verder, ziet het er erg mooi uit allemaal. Hulde !
 
Nou ben ik toch wel benieuwd naar het antwoord op de andere vraag van E.G.J.: instelling van "het aantal posten per pagina"...
Dat kan ik ook niet terugvindenis dat mijn fout, een bug of een "feature"?
 
Ik kan dat wel hoger zetten maar dat geeft 2 problemen:
- Het laden van pagina's duurt langer
- Dan zijn andere mensen weer niet blij

Ik laat het voorlopig even op 25 staan maar dat is niet in beton gegoten.
 
Ik kan dat wel hoger zetten maar dat geeft 2 problemen:
- Het laden van pagina's duurt langer
- Dan zijn andere mensen weer niet blij


Ik laat het voorlopig even op 25 staan maar dat is niet in beton gegoten.

:^

Ik internet alleen maar over een mobiel netwerk. Althans, wanneer ik thuis ben. Er is hier gewoon niet iets beters.
Dan kan het laden van veel reacties, en al helemaal wanneer iemand meerdere foto's per reactie plaatst. irritant lang duren.
 
Waarom dan niet de keuze bij de gebruiker neerleggen zoals op het oude forum. Kan iedereen zijn oude vertrouwde instelling weer gebruiken. Ik vind 25 ook irritant weinig.
 
Ik had het in de vorige software ook op 100 per pagina staan, maar kan me aan de andere kant ook voorstellen dat de serverload een stuk hoger wordt wanneer je gemiddeld 4 keer zoveel posts moet laden...
 
Ik sluit me aan bij de menigte die 25 veel te weinig vindt.
Doe mij ook maar weer een stuk of 100 of zo. Bandbreedte genoeg ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan