Toekomstige collectors items/ klasiekers.

Inderdaad, dat is zo. Net als met mijn oude z650, die wou niemand hebben 10 jaar terug. En nu, nu stijgen ze ook al in waarde, mede omdat de oude Z serie al jaren aan het stijgen is, kijk maar eens naar wat men durft te vragen voor een Z1 900 nu..
Ja maar een heel nette originele Z900 is nooit echt goedkoop geweest ook in een grijs verleden niet.
 
Ach ik heb ze ook voor rond de 1500,- te koop gezien,maar inderdaad waren ze aan de straat stenen nog niet gratis weg te geven,maar leveren nog steeds geen
wereldschokkende bedragen op.
klopt, niet wereldschokkend, maar het topic gaat dan ook over TOEKOMSTIGE klassiekers, moto's die het nog niet zijn maar het (misschien) gaan worden.
motoren waarmee je -alsje plaats en veel geduld hebt- een welberekende gok kan maken, en dan zet ik zo'n GPZ900 met stip op 1.
 
Ik weet er nog wel 1 de GSX-R1000K5/K6,de mooist en 1 van de best sturende GSX-R1000,s
 
Ik weet er nog wel 1 de GSX-R1000K5/K6,de mooist en 1 van de best sturende GSX-R1000,s

volgens mij is ie dat na 14 jaar nog steeds😜het begrip GSXR is de jaren daarna weinig zeggend geworden🤔
 
Laatst bewerkt:
volgens mij is ie dat na 14 jaar nog steeds😜het begrip GSXR is de jaren daarna weinig zeggend geworden🤔
En vooral lelijker,dit was de mijne.
1398490
 
En vooral lelijker,dit was de mijne.
Bekijk bijlage 1398490

Mooi hoor,ikzelf vind de originele uitlaat ook dik in orde 😉

Als ik ooit nog aan een andere circuitfiets toe kom ,wordt het een K5/6 1000 💪 ,waarschijnlijk gaat dat er niet van komen,ik heb mijn handen vol aan de daytona 675.
Vroegah wel met veel plezier straat fietsen als de 750 L (1990 oliekoeler,Y en K2 750 en de fijnste een SRAD 750 98er gereden)
 
Mooi hoor,ikzelf vind de originele uitlaat ook dik in orde 😉

Als ik ooit nog aan een andere circuitfiets toe kom ,wordt het een K5/6 1000 💪 ,waarschijnlijk gaat dat er niet van komen,ik heb mijn handen vol aan de daytona 675.
Vroegah wel met veel plezier straat fietsen als de 750 L (1990 oliekoeler,Y en K2 750 en de fijnste een SRAD 750 98er gereden)
Ja ik heb een 88er GSX-R750 gehad,die zullen ook ooit wel een klassieker worden,de eerste 750 en 1100 zijn dat al.
Deze is al aardig aan de prijs,
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...PowerAsArray=KW&minPowerAsArray=KW&scopeId=MB
 
Laatst bewerkt:
Ja ik heb een 88er GSX-R750 gehad,die zullen ook ooit wel een klassieker worden.

Maar niet geheel terrecht...............................want
de 85 t/m 87 zijn zowiezo klassiekers.:}
de 88 en 89 hadden een korte slag blok en die blokken waren niet zo geliefd(wat minder koppel),verder waren ze wat te zwaar.
Volgens velen was de L de best ontwikkelde oliekoeler met het lange slag blok van de RR wat lichter en de eerste met USD.......dusch.
In mij ogen is "de" latere oliekoeler : de 90er 💪 (de 91er was weer een kleine 20 kilogram zwaarder en we spreken uiteraard van een supersport fiets)

Tot zover mijn mening🙂
 
Maar niet geheel terrecht...............................want
de 85 t/m 87 zijn zowiezo klassiekers.:}
de 88 en 89 hadden een korte slag blok en die blokken waren niet zo geliefd(wat minder koppel),verder waren ze wat te zwaar.
Volgens velen was de L de best ontwikkelde oliekoeler met het lange slag blok van de RR wat lichter en de eerste met USD.......dusch.
In mij ogen is "de" latere oliekoeler : de 90er 💪 (de 91er was weer een kleine 20 kilogram zwaarder en we spreken uiteraard van een supersport fiets)

Tot zover mijn mening🙂
Tja op zich weet niemand dat meer buiten de kenners,dus ik denk niet dat het een grote rol speelt,het model en het feit dat het een oliekoeler is zal
een grotere rol spelen.De RR is overigens ook een zeldzame fiets,ik heb er ooit in een ver verleden maar 1 in het echt gezien.
Overigens hebben ze bij Suzuki ook de latere modellen weer verpest wat het uiterlijk betreft ,de eerste waterkoelers vond ik maar lelijke fietsen.
Pas bij de Srad werd het model weer leuker.
 
Tja op zich weet niemand dat meer buiten de kenners,dus ik denk niet dat het een grote rol speelt,het model en het feit dat het een oliekoeler is zal een grotere rol spelen.De RR is overigens ook een zeldzame fiets,ik heb er ooit in een ver verleden maar 1 in het echt gezien.

Da's ook weer waar 🙂

Vorig jaar zolder





Er stonden er zelf 2 (RR's)💪
Van de meester was er slechts 1😜
 
Laatst bewerkt:
Dit blijft ook mooi,

Gaaf he,ook een hele relaxte gast.
Ik schoof hem en print van mij onder zijn neus met het excuus dat ik niet veel anders had :$(wat ook zo was,ik had thuis wat opgeduikeld).
Hij reageerde met "nice style"en ik maar glimmen als een spiegel:+




Ook mooi vond ik zijn deelname ,nog niet zolang geleden met Kagayama en Haga (ook een held van mi)j) aan de 8 uren van suzuka,en dan nog op het podium komen ook,de oude mannen:}:}
 
Laatst bewerkt:
Maandag 2 juni te Oss :

De RG deed mee aan de SAM demo's de RR was op bezoek 🤗

1400969
1400978
1400979
1400980
 

Bijlagen

  • IMG_20190609_210818.jpg
    IMG_20190609_210818.jpg
    290,9 KB · Weergaven: 2
Terug
Bovenaan Onderaan