TK: Sidi Vertigo maat 40 (zwart/rood/wit)

Daanzzzzz

Die hard MF'er
9 jan 2013
932
4
Wegens overstappen naar waterdichte laarzen deze Sidi's te koop. Ongeveer een half jaartje gebruikt. Laarzen hebben minimale gebruiksschade. Amper zichtbaar en eventueel zelfs te vervangen (dempers en toesliders zijn los verkrijgbaar) daar deze laars nog steeds verkocht wordt.

Maat 40 (valt ook als een 40). Mooie van deze laarzen is dat je de kuit helemaal kunt stellen d.m.v. een kliksysteem welke je strakker en losser kunt zetten.

Op te halen in Zwolle of te verzenden (kosten koper).

full

full

full

full

full

full

full
 
Nee, anders staat er geen "TK" van "Te Koop" in de titel ;) Hoeft niet de hoofdprijs te kosten. Lijkt me een mooie kans om wat nette laarzen op de kop te tikken als je toevallig deze maat hebt :)
 
Hoeveel vraag je er voor? Mogelijk wat voor m'n vriendin namelijk.
 
Laatst bewerkt:
Op marktplaats gaan de minder mooie exemplaren voor rond de 60-100 euro. Deze zijn nog in een hele goede staat dus iets rond de 125 euro om mee te beginnen :)
 
ik wil niet lullig doen ofzo maar deze laarzen heb ik nieuw op de beurs gekocht voor 135 euro.. Dat is dan wel een aanbieding maar 125 is best hoog voor dit model..
 
Sorry, ik had "realistisch bod" moeten zeggen denk ik :P Bij 45 euro praat je over 80% afschrijving in een half jaar terwijl de schoenen nog bijna als nieuw zijn. Niet realistisch en voor dat geld laat ik ze nog liever als reserve staan. Ondergrens is 100 euro, dat lijkt me een nette prijs. Bedankt voor je interesse in ieder geval.
 
ik wil niet lullig doen ofzo maar deze laarzen heb ik nieuw op de beurs gekocht voor 135 euro.. Dat is dan wel een aanbieding maar 125 is best hoog voor dit model..

Dan heb ik vorig jaar een slechte deal gehad in ieder geval en blijkbaar heel vele mensen op marktplaats ook gezien de verkoopprijs daar. Kan dit topic wel dicht want lijkt mij dat voor 35 euro meer mensen beter nieuwe laarzen kunnen kopen dan :)
 
Sorry, ik had "realistisch bod" moeten zeggen denk ik :P Bij 45 euro praat je over 80% afschrijving in een half jaar terwijl de schoenen nog bijna als nieuw zijn. Niet realistisch en voor dat geld laat ik ze nog liever als reserve staan. Ondergrens is 100 euro, dat lijkt me een nette prijs. Bedankt voor je interesse in ieder geval.

Haha dat is de prijs wat m'n vriendin er voor over heeft en waar zij ook al erg nette laarzen voor heeft zien staan op MP. Derhalve was dat m'n bod.

Succes met de verkoop iig! :)
 
Haha dat is de prijs wat m'n vriendin er voor over heeft en waar zij ook al erg nette laarzen voor heeft zien staan op MP. Derhalve was dat m'n bod.

Succes met de verkoop iig! :)
Besparen op je veiligheid ..

images
 
Hoezo besparen op je veiligheid? Ze heeft nu gewoon goede Alpinestars laarzen gekocht incl. handschoenen voor € 40,-. Laarzen zijn iets gebruikt maar passen haar perfect evenals de handschoenen.

Als iets tweedehands is wil dat niet zeggen dat het onveilig is hoor.
 
Laatst bewerkt:
mijn vriendin heeft dezelfde laarzen, ook maat 40, op MP voor 60 euro gekocht en als ze in een doos lagen geloofde je ook nog dat ze nieuw waren. zo goed zagen ze er uit.

dus denk dat je toch wat met de prijs naar beneden moet. ik heb ze nog nooit voor 135 gezien zullen wel de goedkopere b2's zijn. maar voor 175 heb je ze wel nieuw.

groet piet
 
Nou, jij bent ook een lekkere...

Hier niet reageren, op de voicemails die ik bij je heb achtergelaten niet reageren, op een email bericht via marktplaats niet reageren, en dan wel snel de advertentie van marktplaats verwijderen.

Ik begrijp daaruit dat het al verkocht is, bedankt voor de non-communicatie. :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan