tk: PVM velgen incl. zeer complete Yamaha R1 2005

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is inderdaad een mooie fiets, maar ik vind de prijs te hoog voor een 2005..
Ja er zitten een hoop mooie opties op, maar dat hoeft van mij toch niet en die leveren nooit op wat ze gekost hebben :N
 
Het is inderdaad een mooie fiets, maar ik vind de prijs te hoog voor een 2005..
Ja er zitten een hoop mooie opties op, maar dat hoeft van mij toch niet en die leveren nooit op wat ze gekost hebben :N


vertaling: ik wil hem wel maar ik heb het geld niet
 
terug naar standaard bouwen en prijs aanpassen,

heb je in mijn ogen veel meer kans op verkoop,

nu zit je te wachten op misschien die ene liefhebber die de prijs er wel voor wil betalen,
 
Oh jawel dat is het probleem niet, maar geef dat dan liever aan een jongere motor uit :Y

dat mag :Y :P

maar je ziet dat zo onwijs veel, mensen die gaan lopen zeuren over de prijs omdat ze gewoon het geld niet hebben :P

hij is aan de prijs maar wat je al zegt hij zit wel vol dure opties, alleen die wielen al :X

dus zoals hierboven gezegd, overleg met Maddox, wie weet wil ie de zooi wel los verkopen dan kan jij em voor minder kopen... 't is wel een machtige fiets hoor zo'n 05 R1 :9~
 
ik heb een aantal circuit dagen gedaan.. en ik kan je wel vertellen :P dat je als MSL voorrijder je fiets netjes behandeld :P
en op het circuit wordt er netter met de motor omgegaan.. eerste rondje rijd je sowieso rustiger, en dan is de fiets wel warm hoor :)
vind het gek dat deze motor nog niet verkocht is.. prijs is netjes.. ziet er echt netjes uit... mooie extra's erop.. en die 5000 km circuit lijkt mij niks om zorgen om te maken :N
:^ :Y

Het is inderdaad een mooie fiets, maar ik vind de prijs te hoog voor een 2005..
Ja er zitten een hoop mooie opties op, maar dat hoeft van mij toch niet en die leveren nooit op wat ze gekost hebben :N
Als je echt interesse hebt valt er wel wat te bespreken over welke opnderdelen wel of niet erbij wil hebben.

terug naar standaard bouwen en prijs aanpassen,

heb je in mijn ogen veel meer kans op verkoop,

nu zit je te wachten op misschien die ene liefhebber die de prijs er wel voor wil betalen,
Die kant zal het wel op gaan, maar heb nog geen tijd om hem weer orgineel te maken. B| Misschien maar eens kijken wat die oplevert bij inruil....
 
:^ :YAls je echt interesse hebt valt er wel wat te bespreken over welke opnderdelen wel of niet erbij wil hebben.Die kant zal het wel op gaan, maar heb nog geen tijd om hem weer orgineel te maken. B| Misschien maar eens kijken wat die oplevert bij inruil....
Als je gaat inruilen dan sowieso de opties los verkopen!
Setje standaard wielen op de kop tikken etc.

Ik zelf moet eerst maar eens op een rijtje zetten welk model motor ik daadwerkelijk wil :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan