tk: PVM velgen incl. zeer complete Yamaha R1 2005

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maddox

MF veteraan
11 feb 2005
15.618
730
Veghel
Heeft er iemand zin in mijn R1? Wil wel weer wat anders, ik heb hiervoor en maandje een superduke R gehad en wil wel weer zoiets. die sdr heb ik total loss gereden en daarna deze R1 gekocht via motor-forum. Het origineel topic: PVM 10spaaks R1 2005 te koop incl. Motor De foto's staan niet meer online.

yamaha%20r1-1.jpg

yamaha%20r1-2.jpg


De motor is dus in 2007 overjarig gekocht en een krappe 5000 km gebruikt als voorrij motor bij msl. Napo van MF heeft hem hierna gekocht, waarna ik hem gekocht heb. Ik heb het kenteken aangevraagd en er sinds april 2010 mee op de weg gereden. De kilometerstand is nu 17700 km, echter is dit in werkelijkheid wat minder omdat er een groter achtertandwiel op zit waardoor de teller nogal overdrijft. Wat er op zit:

-10 spaaks pvm wielen
-brembo RCS 20 mm pomp (traploos instelbaar 18 tot 20 mm)
-hyperpro voorveren/achterveer/gereshimde voorvork
-hyperpro asc stuurdemper
-PUIG bubble ruitje
-rizoma stuurdoppen
-valdoppen
-r1 tankpad
-korte kentekenplaathouder
-kleine knipperlichten
-Akrapovic sp dempers en katvervanger
-powercommander III
-YEC air funnels
-k&n lichtfilter
-Seatcover
-omgekeerd schakelen (kan makkelijk terug gebouwd worden)
-zwarte folding koppelingshendel

Bij 10.000 km heeft die een beurt gehad. De achterband zit er zo'n 3000 km onder. De voorband kan nog even mee, maar is binnenkort aan vervanging toe. Hij staat op pilot powers. Helaas zitten er 3 beschadigingen in de lak en zit er een doffe plek op de tank als gevolg van een tanktas, maar ik denk dat ik die er nog wel uit kan polijsten.

Ik heb ook nog galfer wave remschijven liggen, die was ik van plan te monteren bij het vervangen van de voorband.

Op de tank zit een ring voor een quicklock tanktas, die gaat bij verkoop er af, ook de rammount en het stopcontact wil ik er af halen bij verkoop.

Ook heb ik nog de orginele dempers, het duo-zadel, de knipperlichten, het orginele kuipruitje (licht bekrast) en het luchtfilter.

De foto's kun je vinden op: http://www.dropbox.com/gallery/40836409/1/R1?h=29d9b5 (Dropbox - 404)

Al met al dus een complete fiets en zeker geen standaard R1, en ik ben ook in de omschrijving eerlijk geweest en heb, volgens mij, alles benoemd.

De prijs voor al dit moois: € 6.750,-. Onderdelen worden niet los verkocht.
 
Laatst bewerkt:
'inruilen: mijn 05 yamaha R1 op Superduke R, RC8R 2011 of HP2' > 'tk: PVM velgen incl. zeer complete Yamaha R1 2005 '
 
Hey menneke

Wat komt ervoor terug
sucses met de verkoop
die ben je zo kwijt
 
Doffe plek poetsen, kroonplaatcover, ram-mount en tanktasbeugel, remschijven en de spiegel? Schiet eens op man :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan