TK nieuwe Akrapovic EVO-2 Titanium voor GSXR1000K5K6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hele mooie demper hoor. :9~ Ik zou hem echt houden als ik jou was. En staat ook zeker niet verkeerd met dat mooie carbon. Akra is wel 1 van de beste merken die er zijn hoor, zeker qua afwerking! Niet dat de anderen slecht zijn, dat zeker niet.

Skupke dan maar weer.
Suc6 met je besluit.
 
Hele mooie demper hoor. :9~ Ik zou hem echt houden als ik jou was. En staat ook zeker niet verkeerd met dat mooie carbon. Akra is wel 1 van de beste merken die er zijn hoor, zeker qua afwerking! Niet dat de anderen slecht zijn, dat zeker niet.

Skupke dan maar weer.
Suc6 met je besluit.

Demper is zeke mooi, klinkt ook goed. Ten opzichte van de Bos Superbike is ie wat stiller maar heeft een mooier dieper/donkerder geluid.
Ik heb een ritje gemaakt met het systeem erop. Effe testen zeg maar. Alhoewel de motor niet opnieuw is afgesteld merk je goed dat ie feller op het gas is/een betere gasresponce heeft.
Maar goed het systeempje moet en gaat eruit. Alhoewel ik na het testritje begon te twijfelen om 'm weg te doen :X
 
Laatst bewerkt:
Laat erop zitten man!,wat is nou 1300 euro,paar uurtjes arbeid en je bent het weer vergeten :+ ,mooi verhaal als je ergens staat te posen :Y
 
Laat erop zitten man!,wat is nou 1300 euro,paar uurtjes arbeid en je bent het weer vergeten :+ ,mooi verhaal als je ergens staat te posen :Y

Ja ik weet het, ben thuis ook bezig met de bouw van een extra garage. Die gaat me 25kEuro kosten. Dan vallen die 1300 weer helemaal in het niet.
Maar ik blijf het zonde vinden iets gekocht te hebben wat ik niet nodig heb.
 
dikke pijp zeg..
als ik mij k2 verkoop en koop een k5 of 6 terug, dan koop ik ook een dergelijk pijp..!

btw, vroeg me af waar die 25k voor staat.. ik weet dat het 25000 euri is maar die k kan ik ff niet plaatsen.. tell me.. :Y
 
Laatst bewerkt:
k=kilo=1000

25k = 25 * 1000 = 25.000

:+

voor de rest, mooie pijp en succes met de verkoop.
Ik moet toegeven, dat ik de Superbike af en toe ook iets te luid vind maar wel een machtig mooi geluid. O-)
 
k=kilo=1000

25k = 25 * 1000 = 25.000

:+

voor de rest, mooie pijp en succes met de verkoop.
Ik moet toegeven, dat ik de Superbike af en toe ook iets te luid vind maar wel een machtig mooi geluid. O-)

Deze klinkt net zo luid als de Superbike, alleen wat "dieper".
 
Ja ik weet het, ben thuis ook bezig met de bouw van een extra garage. Die gaat me 25kEuro kosten. Dan vallen die 1300 weer helemaal in het niet.
Maar ik blijf het zonde vinden iets gekocht te hebben wat ik niet nodig heb.

Tja, wat ik allemaal wel niet nodig heb? :+ Bijna alles, denk ik.

Maar goed, een sportmotor is wel leuk :Y , ook al heb je 'm niet nodig.

Zo'n Akrapijp is ook heel leuk. :}

Ksnap je beslissing overigens wel, je ogen en oren waren je verstand nèt ff voor. Ff dat mooie uitlaatje er nog bij. :Y

Oeps -O- , toch maar niet :N , is wel ff 1300 doekoes.

Hoe dan ook, khoop dat je 'm snel weer kwijtraakt. :W
 
Een eerste schopje dan maar.

Omdat ik het zonde vond het kapitaal in de kast te laten liggen rij ik er sinds 3 weken zelf mee. Klinkt geweldig. Mooier dan de Bos Superbike (dieper geluid).
Gasresponce is feller. Moet afgesteld worden want er zit bij ca. 4000rpm een dipje waarna ie vervolgens enorm fel oppakt.

Zondag te beluisteren op de MF Megameeting.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan