Tk Husqvarna 570 Smr

SuperMoto

Die hard MF'er
26 dec 2005
305
0
Zuid Holland
Te koop Husqvarna

Het betreft een Orginele fabrieks supermotard
Bouwjaar 2002

Het blok is onlangs helemaal overhaalt bij Bonmotoren waarbij er een hoop mooie spullen zijn gebruikt

Waaronder.... Superlichte uitgebalanceerde krukas met een langereslag
Cil inhoud betreft nu 605 cc
Nieuwe speciale hogecomp zuiger
Nieuw big end
Cil kop volledig bewerkt en tevens Kleppen op nieuw ingesleepen

En uiteraard zijn alle lagers en draaiende onderdelen
vervangen

Om dit goed draaiende tehouden is er een Keihin fcr 41 mm
carp gebruikt en een race nokkenas
De uitlaatgassen worden verwijderd door een volledig
titaan Akrapovic uitlaat systeem

De motor zelf beschrikt over.... een fatbarstuur met verhogers, brembo radiaal rempomp,hoogglans behr velgen het haanweels naven {5 inch achter}en een nieuwe kappenset van een 610sms


Motor is top onderhouden

full




De motor staat nu te koop bij Bonmotoren

De vraagprijs is 5500 euro
 
Ach ja, je had hed al gezegd dat je je Husk wilde verkopen. Nu zie ik het hier. Zonde hoor, hij is zo mooi. En met al die spullen er op... :9~ :9~ :9~

Succes met de verkoop.

Deze motor verdient zeer zeker een kickje.
 
Mooie fiets hoor!!
Eventueel interesse om de Akra los te verkopen??
Tevens einde-weekend kickje...
Bedankt voor het compliment,maar helaas verkoop ik de Husky compleet met het uitlaatsysteem omdat de tunings ingrepen afgestemt zijn op het uitlaatsysteem
Ik heb wel nog een compleet systeem van leo vince liggen waarvan de demper huls is beschadigd
 
Bedankt voor het compliment,maar helaas verkoop ik de Husky compleet met het uitlaatsysteem omdat de tunings ingrepen afgestemt zijn op het uitlaatsysteem
Ik heb wel nog een compleet systeem van leo vince liggen waarvan de demper huls is beschadigd

Is die demper nog wel bruikbaar dan? Gaat me namelijk om de demper and niet zozeer de header... Volgens mij moet 'ie namelijk passen op een 2006 610 (zelfde blok volgens mij). Als je een piccie van die Leovince hebt (mits bruikbaar), heb ik evt. interesse!!
michel_vis@yahoo.com
 
Bedankt voor het compliment,maar helaas verkoop ik de Husky compleet met het uitlaatsysteem omdat de tunings ingrepen afgestemt zijn op het uitlaatsysteem
Ik heb wel nog een compleet systeem van leo vince liggen waarvan de demper huls is beschadigd

Is die demper nog wel bruikbaar dan? Gaat me namelijk om de demper and niet zozeer de header... Volgens mij moet 'ie namelijk passen op een 2006 610 (zelfde blok volgens mij). Als je een piccie van die Leovince hebt (mits bruikbaar), heb ik evt. interesse!!
michel_vis@yahoo.com
 
Nog een kickje en heb je een foto van die Leovince demper??
sorry....ik heb geen recente foto op dit moment van de demper
Wat de beschadiging betreft...er zit een scheur in de titaan huls
Die zou voor het mooie vervangen moeten worden
Het systeem ligt op dit moment bij Bon Motoren
 
Ey Supermoto,

Heb je het met Paul over inruil gehad? Even een kleine "mogelijkheden-check";Ik heb evt interesse in jouw bike alleen zit nog met mijn eigen motor....Paul weet wel welke motor ik heb :Y

Groet,

Anton

Ps.Stuur me anders een mailtje!

SCHOP!
 
even een andere vraag ik ben ook op zoek naar zon kappenset waar heb je deze vandaan zie hier mijn motor wil graag ook die kleur die jij hebt gr glenn
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan