[TK]DIV gsxr spul

heb je nog een sub frame :?
deze zoek ik namelijk nog voor een K1 / K3 type.
mail staat in adres.
 
Schopje...
Ben aan het verhuizen/verbouwen en alles ligt min of meer in de weg dus mag nu weg teab...
 
Laatst bewerkt:
Bij deze te koop aangeboden

1 compleet kontje van een gsxr passend op de k1 tm k3 (uitgezonderd de 1000k3) modellen compleet met zadels en afdekkap, achterlicht kont is niet nieuw maar wel helemaal netjes gerepareerd en gespoten wegens projectje wat er toch nooit van gaat komen ben ik bang...

(Afbeelding)

(Afbeelding)

prijs 200 eurries




Koplampen alle 2 niet helmaal heel meer maar alle 2 wel goed bruikbaar of om van 2 :p 1 goeie te maken Ombouwproject???

(Afbeelding)

Prijs 50 eurries de 2

Topkuip helemaal netjes gespoten maar ja moet maar net je kleur zijn prijs 150 eurries

(Afbeelding)



Heb je vragen of wil je meer foto's hoor ik het wel...

heb wel intresse in het kontje met zadel's enz. bij deze bied ik 150 euries. heb je toevallig ook nog een subframe ?

Gr. Steven

PS, zou je me ff willen mailen ?
 
Heej Danny,

Achterzitje zit bijna op de CBR600 hoor! Heb er nog een subframe bijgekocht, ga het frame van de CBR doorslijpen en verstevigings- en bevestigingspunten maken voor het Gixxer subframe... Suc6 nog met je verhuizing, tuinsetje al binnen? :P

Grtz,
Ruben.
 
Hoi kerel heb je de koplampen nog heb je nog wat beetere fotos

Bij deze te koop aangeboden

Koplampen alle 2 niet helmaal heel meer maar alle 2 wel goed bruikbaar of om van 2 :p 1 goeie te maken Ombouwproject???

[afbeelding]

TEAB


Heb je vragen of wil je meer foto's hoor ik het wel...
 
Terug
Bovenaan Onderaan