Tk de zoveelste R6 2001, maar Nu wel Echt de Mooiste.

Koopy

Die hard MF'er
29 mrt 2010
317
3
Bolsward
Te Koop:

Yamaha R6 2001.
Kleur Blauw.
Type Supersport
Zins 2 jaar ben ik de teigenaar van deze motor. De reden dat ik haar nu op internet zet is meer om eens te kijken of er ook andere liefhebbers voor zijn.

Hier een lijstje van de extra items die erop zitten,

*Hyperpro Stuurdemper(in juni 2010 compleet gereviseerd door Hyperpro omdat de demper lek was, pakbon/factuur aanwezig).
*Puig Lightsmoke Kuipruit.
*Pazzo imitatie hendels zwart(kort)
*Wheelstriping wit.
*Bos eindemper incl Bos uitlaatsteun.
*Led knippers voor en achter.

De technische staat van de motor is goed. Hier ook even wat data van.

Km stand: 40.120
De banden zijn Michelin 2ct's met beiden nog 75% profiel(april 2012 gemonteerd)
Verder is heb ik de olie en het filter ook vervangen.(oktober 2012)

De overige onderdelen zijn tijdens de grote beurt(km stand: 33600, feb 2010) vervangen.
Ketting/tandwielen,
Gasnaalden,
kleppenstellen,
Remblokken
Dat was toen nog bij de oude eigenaar. Van die werkzaamheden heb ik een bon.

Mei 2012 goed onderhoud gehad waarbij ik nogmaals de kleppen heb laten stellen en er nieuwe schakelvorken in zijn gekomen omdat de anderen krom waren. De bak sloeg tijdens het stevig optrekken vaak over.

Dat is nu verholpen, en schakelt als nieuw!

Wat je dus koopt/bezichtigd is een goede/complete motor waar je niet vanaf ziet dat ze al 10 jaar oud is. Na elke rit(natuurlijk met mooi weer) gepoetst, ketting smeren, vliegjes van de kuipdelen en voorpoten enz..

En tenslotte krijg je er nog een uitdraai van een dynorun bij. Uit die meting had ze nog 102,8 pk op het achterwiel.

Vraagprijs: 3500,00

Voor contact kun je een pb sturen,
Mailen johanneskoopmans@hotmail.com
Of bellen 06-38137107

De motor valt evt te bezichtigen in Bolsward

En dan natuurlijk de foto's, die eigenlijk de motor moeten verkopen..



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
Laatst bewerkt:
Dat weet ik niet, kijk steeds naar 600rr 2007.. Alleen een andere kleur dan die van jou jamiroquai1. Morgen probeer ik meer foto's te posten, mag niet meer van image shack..
 
Dat weet ik niet, kijk steeds naar 600rr 2007.. Alleen een andere kleur dan die van jou jamiroquai1. Morgen probeer ik meer foto's te posten, mag niet meer van image shack..
moeilijke tijd om te verkopen,en suc6 met de verkoop :) er staan genoeg andere kleuren nog te koop! :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan