Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

TK 89er Cbr1000f voor 1199euro

sjengske

Die hard MF'er
Lid geworden
30 dec 2009
Waarderingsscore
1
Om dat ik toch liever wat anders wil. aangeboden!

honda cbr 1000f
bj 89
51dkm geen schade's
in zeer goede staat

HELAAS te laat

Laatst bewerkt:
verbaas mij over het gebrek aan intresse voor deze super motor. (echt in goede staat)

Laatst bewerkt:
mooie brommert, mooie prijs. Hoewel ik mijn motor te koop heb staan vind ik deze voor de prijs wel heel mooi (mn huidige motor is een eenzitter...) kga dr over na denken. Zit er nog onderhoud aan te komen? banden, ketting?
Groet

mooie brommert, mooie prijs. Hoewel ik mijn motor te koop heb staan vind ik deze voor de prijs wel heel mooi (mn huidige motor is een eenzitter...) kga dr over na denken. Zit er nog onderhoud aan te komen? banden, ketting?
Groet

voorbandje en ketting op termijn.

Wat is niet jouw ding? Motorrijden of de motor?

Voorbandje en ketting op termijn
Ruim begrip... Als ik een nieuwe band onder me motor gooi moet er ook op TERMIJN weer een nieuwe onder .... Miss kun je iets specifieker zijn ??

ook een mooie prijs ... daar hoor je me absoluut niet over .... Ging mij alleen om het onderhoud wat specifieker.... Komt ook alleen maar je verkoop ten goede als men al meteen een goed idee heeft van hoe of wat en niet eerst een hoop vragen hoeven te stellen.

Succes met de verkoop.... Kikkerdekick

Het is dat ik ondertussen al 3 fietsen heb staan........
Maar ik blijf ze wel gaaf vinden deze old-school racers

Alleen jammer dat hij zeepsop lekt

Bij deze nog ff een kickie voor de cbr

Precies wat ik zoek, en ik mag het ook nog van mijn vrouw
Maaaar, de geld heb ik pas in mei

Het geld is er wel maar mijn vrouw zegt dat de garage al vol staat ( en ze heeft nog gelijk ook)

Schuppie