timjongenelen

youngkie

Rookie
25 nov 2018
11
4
Roermond
Hi mijn naam is Tim Jongenelen.
Ik 21 jaar en woon sinds 2 jaar in Roermond. Overmorgen rijd ik af voor mijn AVD rijbewijs in Roosendaal (waar ik in de buurt geboren en getogen ben).

Ik heb op het moment een Yamaha XT660x of MT-03 op het oog, en kan echt niet wachten om lekker de weg op te gaan met mooi weer en te genieten van de regio rondom Roermond (lekker dicht bij de Eifel en de Ardennen).
Toen mijn pa begon met motorrijden in '78 reed hij op een XT500, dus het cirkeltje zou mooi rond kunnen worden ;)
Die zelfde pa had tot voor kort altijd een Ducati SS 750 staan, en dat geluid wat op zondagochtend wel eens vanaf de oprit klonk heeft jaren geleden het vuurtje in mij aangewakkerd om ook op zo'n machine te willen rijden. Hoe gaaf als dat ook een Yamaha zou zijn om te beginnen...

Dit is het eerste forum waar ik ooit actief op ben / wil gaan zijn, dus ik ben benieuwd wat voor gaafs er allemaal te lezen en delen valt!
Ik koester niet te illusie dat ik veel verstand heb van de techniek, maar ik hoop een hoop te leren als ik straks m'n eigen motor heb, en hier op het forum.
Tips / commentaar / vragen / wat dan ook, ik lees het graag hier onder :W
 
Laatst bewerkt:
:W Tim
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan