IndianScout
Tot ziens , klimaat freaks !
- 11 mei 2011
- 2.272
- 2.154
Hallo ,
ik heb een maand geleden een project gekocht via MP een honda CB125K van 1972 . (zie topic honda CB125K twin (hulp gevraagd) ) meer foto's
motorblok gereviseerd (zuigers kleppen etc )
Maar nu het probleem .
Ik krijg hem maar niet lekker lopend meer .
Beide carburateurs hebben een nacht in de dasty gelegen + uitgespoeld met diesel .
Beide hebben een Keystar revisie setje erin zitten .
vlotters zijn beide 26mm afgesteld .
Puntjes staan lang niet op F want dan wil hij niet lopen .
Maar als ik mijn distrubutie ketting ook maar 1 tand verschuif zit hij al vast .
(wel op T afgesteld op het vliegwiel)
Maar hij blijft beroerd stationair lopen en is heel 'slap' hij is niet vooruit te branden .
als hij boven 7000 toeren komt wil hij wel trekken maar dat moet nog niet omdat ik hem eerst rustig wil inrijden .
Wat zou dit kunnen veroorzaken ? ik dacht zelf aan 2 nieuwe carburatuers te bestellen maar die zijn ook flink aan de prijs .
Filmpje :
Elke hulp is welkom , ik weet het echt niet meer . mijn russische motors zijn een stuk simpeler om lopende en goed rijdend te houden dan deze oude honda .
Ben bijna zover dat ik hem liever naar het oud ijzer breng
Iemand een honda twin specialist in het noorden van NL ?
MODS ik weet dat ik per ongeluk dubbel topic heb geopend .
ik heb een maand geleden een project gekocht via MP een honda CB125K van 1972 . (zie topic honda CB125K twin (hulp gevraagd) ) meer foto's
motorblok gereviseerd (zuigers kleppen etc )
Maar nu het probleem .
Ik krijg hem maar niet lekker lopend meer .
Beide carburateurs hebben een nacht in de dasty gelegen + uitgespoeld met diesel .
Beide hebben een Keystar revisie setje erin zitten .
vlotters zijn beide 26mm afgesteld .
Puntjes staan lang niet op F want dan wil hij niet lopen .
Maar als ik mijn distrubutie ketting ook maar 1 tand verschuif zit hij al vast .
(wel op T afgesteld op het vliegwiel)
Maar hij blijft beroerd stationair lopen en is heel 'slap' hij is niet vooruit te branden .
als hij boven 7000 toeren komt wil hij wel trekken maar dat moet nog niet omdat ik hem eerst rustig wil inrijden .
Wat zou dit kunnen veroorzaken ? ik dacht zelf aan 2 nieuwe carburatuers te bestellen maar die zijn ook flink aan de prijs .
Filmpje :
Elke hulp is welkom , ik weet het echt niet meer . mijn russische motors zijn een stuk simpeler om lopende en goed rijdend te houden dan deze oude honda .
Ben bijna zover dat ik hem liever naar het oud ijzer breng
Iemand een honda twin specialist in het noorden van NL ?
MODS ik weet dat ik per ongeluk dubbel topic heb geopend .