Tilburg en omgeving deel 27

Yaaaasch lekker weer! Hopelijk vind ik van het weekend de tijd om nog even te gaan rijden :)

Ik ga dit topic ook een beetje in de gaten houden, ik ben een beginnende motorrijder en vind het (nog) lastig om in m'n uppie de fiets te pakken en er op uit te gaan. Heeft wellicht ook te maken met het feit dat ik het richtingsgevoel van een aardappel heb, ik kan mezelf totaal verdwaald rijden :')
 
Yaaaasch lekker weer! Hopelijk vind ik van het weekend de tijd om nog even te gaan rijden :)

Ik ga dit topic ook een beetje in de gaten houden, ik ben een beginnende motorrijder en vind het (nog) lastig om in m'n uppie de fiets te pakken en er op uit te gaan. Heeft wellicht ook te maken met het feit dat ik het richtingsgevoel van een aardappel heb, ik kan mezelf totaal verdwaald rijden :')

Thepussyblabla uit dit topic organiseert vaak ritjes met grote groepen. Hij zit in iedere groepsapp in NL die ook maar iets met motoren te maken hebben, dus er is altijd wel iets te doen :+ :P
 
Yaaaasch lekker weer! Hopelijk vind ik van het weekend de tijd om nog even te gaan rijden :)

Ik ga dit topic ook een beetje in de gaten houden, ik ben een beginnende motorrijder en vind het (nog) lastig om in m'n uppie de fiets te pakken en er op uit te gaan. Heeft wellicht ook te maken met het feit dat ik het richtingsgevoel van een aardappel heb, ik kan mezelf totaal verdwaald rijden :')

Mocht je in de whatsappgroep willen van de leukste motor groep van Tilburg en omstreken, geef maar een gil. Jong/oud/man/vrouw/rossi's/beginners.
8-)
 
zal ik maar terugkomen in die groepsapp, of word er nog stAids slap geouwehoerd.
Ik heb zin om weer eens een paar mensen poep voor de ogen te rijden met mijn almachtige twin, dus ik zal me weer melden xav 8-)
 
Mocht je in de whatsappgroep willen van de leukste motor groep van Tilburg en omstreken, geef maar een gil. Jong/oud/man/vrouw/rossi's/beginners.
8-)

Thanks voor het aanbod :) Ik denk dat ik weer eerst onze vakantie overheen laat gaan, dan heb ik in ieder geval wat meer kilometers en bochtjes in de wielen. Anders hou ik iedereen maar op ;)
 
Thanks voor het aanbod :) Ik denk dat ik weer eerst onze vakantie overheen laat gaan, dan heb ik in ieder geval wat meer kilometers en bochtjes in de wielen. Anders hou ik iedereen maar op ;)

:W
Gewoon een keer meerijden
Normaal hou ik iedereen op, dus dan zijn we met tweeën :z

De app is namelijk wel heel gezellig 😁
 
Yaaaasch lekker weer! Hopelijk vind ik van het weekend de tijd om nog even te gaan rijden :)

Ik ga dit topic ook een beetje in de gaten houden, ik ben een beginnende motorrijder en vind het (nog) lastig om in m'n uppie de fiets te pakken en er op uit te gaan. Heeft wellicht ook te maken met het feit dat ik het richtingsgevoel van een aardappel heb, ik kan mezelf totaal verdwaald rijden :')
Aardappel komt altijd in de keuken terecht.

Niks mis met je gevoel :t


;)
 
@martell
In het topic "ANDROID SMARTPHONE NAVIGATIE". had je het over een ebay china navigatiesysteem welke voor jou prima werkt.
NU ben ik niet zo n ebay China aanhanger als het gaat om electronica, maar zijn er nog tips welke je me kan geven als het gaat om zo n motornavigatie/aanschaf?
Want ik verdom het om mijn +€800,- kostende smartphone op mijn stuur te hangen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan